Sved på panden....
Fra : Martin

Dato : 21-05-01 23:30

Lidt til jer javascript "nørder" *fy vær sød*

Ja jeg har stillet noget lignede dette spørgsmål før, men jeg prøver
lige med noget andet...

Jeg har 2 radio knapper med navnet maillisten *dem begge*
Value JA og Value NEJ

Så har jeg et emailfelt også *input type="text"*
Så vil jeg gerne have det felt readonly HVIS man trykker NEJ i
maillisten...

Jeg har siddet og rodet med det i MEGET langtid, og jeg har ikke
rigtigt kommet frem til noget.... *endnu*

Håber virkelig at der er en der gider hjælpe mig med mit problem

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-05-01 00:05

"Martin" <martini@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så har jeg et emailfelt også *input type="text"*
> Så vil jeg gerne have det felt readonly HVIS man trykker NEJ i

Nej:<INPUT TYPE="radio" NAME="maillisten"
onclick="document.formnavn.email.disabled = 'true'">
<INPUT TYPE="text" NAME="email">

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på