OT: Meget OT! IKKE-jul
Fra : nospam

Dato : 20-12-04 19:08

Er der andre end mig, som ikke holder jul/juleaften?
Nogen ideer til hvor man går hen? (8000 C) Jeg vil gerne undgå juletræer,
julemad, julegaver etc. Og gider ikke hænge på en sumpet bodega...

- kan overleve julemad eller spise hjemme...

mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus fra januar 2006: 3 værelser til mig og deledatter 3
år!!!

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Jesper

Dato : 20-12-04 21:31

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> julemad, julegaver etc. Og gider ikke hænge på en sumpet bodega...
>

> - kan overleve julemad eller spise hjemme...

Snup en billig rejse sydpå, sidste jul var jeg i Almunecar på Costa Del
Sol, der var ikke meget jul, Thank God For That!
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 21-12-04 19:40

nospam wrote:
> Er der andre end mig, som ikke holder jul/juleaften?
> Nogen ideer til hvor man går hen? (8000 C) Jeg vil gerne undgå juletræer,
> julemad, julegaver etc. Og gider ikke hænge på en sumpet bodega...

Hep!

http://www.falk-lauritsen.dk/236.asp

Tager afsted torsdag, men forventer alligevel at finde en sumpet bodega:)

/JD