Defaullt browser
Fra : Søren

Dato : 20-12-04 17:31

Mit spørgsmål har sikkert været stillet før, men jeg prøver alligevel.
På min OSX fungere Safari som default webbrowser hvor jeg egentlig
hellere ville have, at det var Firefox. Hvordan får jeg det ændret?

Søren

Fra : Karl Antz

Dato : 20-12-04 18:00

Søren <sohv03@hum.aau.dk> wrote:

> [...]
> På min OSX fungere Safari som default webbrowser hvor jeg egentlig
> hellere ville have, at det var Firefox. Hvordan får jeg det ændret?

I Safari

Tåbeligt men sandt: i ASafari åbner du Preferences og vælger på første
faneblad Firefox som default-browser.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Søren

Dato : 21-12-04 18:26

Karl Antz wrote:

> I Safari
>
> Tåbeligt men sandt: i ASafari åbner du Preferences og vælger på første
> faneblad Firefox som default-browser.

Tak for svaret ... som du skriver ikke det mest oplagte sted som sikkert
var grunden til, at jeg ikke lige valgte at gå ind der.

Søren

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-12-04 23:26

Søren <sohv03@hum.aau.dk> wrote:

> Tak for svaret ... som du skriver ikke det mest oplagte sted som sikkert
> var grunden til, at jeg ikke lige valgte at gå ind der.

det kan osse indstilles fra firefox, omniweb og fleste andre browsere

Fra : nospam

Dato : 20-12-04 18:02

> På min OSX fungere Safari som default webbrowser hvor jeg egentlig
> hellere ville have, at det var Firefox. Hvordan får jeg det ændret?

Uha, den var svær: Kig i Safaris preferences eller indstillinger... :_)

mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus fra januar 2006: 3 værelser til mig og deledatter 3
år!!!

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Jesper

Dato : 20-12-04 21:35

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> Uha, den var svær: Kig i Safaris preferences eller indstillinger... :_)
>
> mvh Mikael Kern

Altertivt: Installér systemindstillingen More Internet (freeware) og for
http og https vælger du Firefox.
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection: