Store Danske Encyclopædi på Mac
Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-04 00:26

På følgende hjemmeside:

http://www.dnl.dk/

stødte jeg ind i oplysningen om at Den Store Danske Encyclopædi kommer
til MacOS primo 2005.

I øvrigt lige efter at jeg har købt den tin Windows.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-12-04 01:14

In article <1got7nv.bxh5ghl4oljgN%spam@husumtoften.invalid>,
spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) wrote:

> [...]
> kommer til MacOS primo 2005.
>
> I øvrigt lige efter at jeg har købt den tin Windows.

Det er lidt surt, men dejligt, at den nu kommer til Mac. Det er
simpelthen det eneste rigtige at have sine opslagsværker på computeren.
Der er nu folk, der har grund til at ærgre sig mere end dig. Rekorden
indehaves vist stadig af ham, der for nogle år siden havde store
problemer med at få sin helt nye dual processor G4 til at fungere med
det musikprogram, han brugte. Der var mange her i gruppen, der prøvede
at hjælpe ham. Til slut blev han så arrig, at han solgte sin G4 med tab
og købte en pc, så han kunne bruge sit musikprogram. Kort efter
offentliggjorde Apple, at de havde købt firmaet bag musikprogrammet og
straks stoppede udviklingen af Windows-versionen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-04 07:04

> Det er lidt surt, men dejligt, at den nu kommer til Mac.

Ja, men de kunne nu også godt lave mac-versioner af deres ordbøger, og
så sælge dem på hybride cd-rom'er.
--
Per Erik Rønne