/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Melodi Grandprix 2005
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 12-02-05 21:43

....
Min Gud! J-Jeg er bange... Skræmt... Desperat... Jeg ved godt, jeg ikke
burde have set det, men snestormen havde i forvejen ødelagt min aften.
K-kandis og Sweethearts havde begge "bidraget" til de første tegn for
dommedag. Det ville ikke have overrasket mig, hvis selveste Nik & Jay kom
ind med en "sang". Men heldigvis kom denne afgørende dråbe aldrig, fordi så
havde jeg nok fundet noget skarpt (beskrevet meget grotesk).
Der var ET enkelt nummer jeg kunne holde ud, kan bare desværre ikke huske,
hvad de hed. Et roligt rocket nummer, som jo selvfølgelig ikke gik videre.



 
 
Åge Halldorsson (12-02-2005)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 12-02-05 23:51


Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dTtPd.251$hb6.105@news.get2net.dk...
> ...
> Min Gud! J-Jeg er bange... Skræmt... Desperat... Jeg ved godt, jeg ikke
> burde have set det, men snestormen havde i forvejen ødelagt min aften.
> K-kandis og Sweethearts havde begge "bidraget" til de første tegn for
> dommedag.
_______

Helt klart enig. Disse dansktopgrupper forsøgte sig begge indenfor
popRock-genren. Det var pinligt. Men programmet holdt dermed sin profil.
Alle sange var larmende, hvinende og hylende.

Hilsen Åge



Allan Krautwald (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 13-02-05 00:17

Svar:
Hva' dælen Åge kunne selv Kandis ikke tilfredsstille dig

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:420e87f8$0$48683$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:dTtPd.251$hb6.105@news.get2net.dk...
> > ...
> > Min Gud! J-Jeg er bange... Skræmt... Desperat... Jeg ved godt, jeg ikke
> > burde have set det, men snestormen havde i forvejen ødelagt min aften.
> > K-kandis og Sweethearts havde begge "bidraget" til de første tegn for
> > dommedag.
> _______
>
> Helt klart enig. Disse dansktopgrupper forsøgte sig begge indenfor
> popRock-genren. Det var pinligt. Men programmet holdt dermed sin profil.
> Alle sange var larmende, hvinende og hylende.
>
> Hilsen Åge
>
>



Åge Halldorsson (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 13-02-05 11:12


Allan Krautwald <krautwald@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:420e8e6a$0$12727$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Svar:
> Hva' dælen Åge kunne selv Kandis ikke tilfredsstille dig
_______

Jo, når de spiller dansktop. "Lildt efter lidt" kunne bestemt heller ikke
tilfredsstille mig, for nogle år siden.

Nej vi hørte en rigtig MGP-sang igår. Det var "BumBum. En af nyere tids
bedste grandPrix-sange. Men modsat blev denne dansktop-sang spillet af en en
rock-gruppe. Det kunne de til gengæld perfekt. Men de gjorde sig vist kun
denne ene gang indenfor danstop-genren.
Men modsat går det altså ikke. Dansktop-grupper kan ikke spille popRock.
Arghhh.... Hvorfor skulle de ogs¨å. det er jo ikke særligt populært blandt
den mere almindelige befolkning.

Hilsen Åge.

MGP er jo efterhånden et niche-program.






Olesen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-02-05 10:16


"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:420e87f8$0$48683$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...


> Helt klart enig. Disse dansktopgrupper forsøgte sig begge indenfor
> popRock-genren. Det var pinligt. Men programmet holdt dermed sin profil.
> Alle sange var larmende, hvinende og hylende.

Nej, flertallet var iørefaldende, og kan sagtens tåle
at blive spillet igen og igen.



Holst (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 13-02-05 10:30


Olesen wrote:

> Nej, flertallet var iørefaldende, og kan sagtens tåle
> at blive spillet igen og igen.

Hvorfor var det så ikke én af dem, der vandt.

--
Holst - der ikke så det, men hørte vindersangen i radioen, og den tålte
umiddelbart end ikke at blive spillet én gang.

Olesen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-02-05 10:54


"Holst" <newsfeb05@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:420f1e27$0$268$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Olesen wrote:
>
> > Nej, flertallet var iørefaldende, og kan sagtens tåle
> > at blive spillet igen og igen.
>
> Hvorfor var det så ikke én af dem, der vandt.

Fordi folk i danmark er snæversynede hvad god musik angår.
De går på arbejdet og tvangsfodres med eks. P3 og
deres 'næserings-musik' og ensformitet (læs: playlisten som gentages
uendeligt),
dêrfor er den gode melodi fremmed for dem,
og det blev et stykke musik, som de genkender
på 'støjen' der vandt, desværre.

Som eksempel på en god iørefaldene melodi gives:

http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe9.asx
http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe1.asx
http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe4.asx

Støj kan så passende være:

http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe2.asx

Så totalt set var musikken klasser over, hvad
vi ellers oplever til dansk grand prix, og selve
showet med værterne, gæsterne som præsenterede
melodierne osv. helt i top.




Holst (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 13-02-05 11:25


Olesen wrote:

> Som eksempel på en god iørefaldene melodi gives:
>
> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe9.asx

Denne er ellers uhyggelig dårlig. I hvert fald det minuts tid, som jeg
kunne holde ud at høre på det. Er det en melodi, de selv har lavet,
eller var den indbygget i keyboardet, da de købte det? Teksten var da
godt nok også ringe.

> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe1.asx

Den er okay.

> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe4.asx

Musikalsk er den på niveau med den første. Dog mere tålelig end den
første. Men jeg vil ikke ligefrem fremhæve den som god. Tålelig er nok
det bedste, jeg kan sige om den.

> Støj kan så passende være:
>
> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe2.asx

Ja, den er lidt mere rocket end de øvrige, og han har en lidt mere ru
stemme. Men ellers er der da ikke den store forskel. En primitiv melodi
med en primitiv tekst. Okay, den er godt nok træls at lytte til, når man
har gjort det i et par minutter.

Ja, skulle jeg vælge én af disse fire så ville det være /raffe4. Men
egentlig vil jeg ikke vælge nogen.

> Så totalt set var musikken klasser over, hvad
> vi ellers oplever til dansk grand prix, og selve
> showet med værterne, gæsterne som præsenterede
> melodierne osv. helt i top.

Nu er det snart nogen år siden jeg sidst har set dansk melodigrandprix -
det internationale ser jeg vel hvert andet år eller så - så jeg skal
ikke sige så meget om kvaliteten af det danske. Men det er lidt mit
indtryk, at niveauet har været for nedadgående siden 80'erne, men det er
da rart, hvis det igen er på vej op. Men det kan også være, at det bare
er en fiks idé jeg har - alt var jo bedre i 80'erne, da jeg var ung

Søren Kjeldsen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 13-02-05 11:25

>> Olesen wrote:
>>
>> > Nej, flertallet var iørefaldende, og kan sagtens tåle
>> > at blive spillet igen og igen.

Og det kommer de desværre også til. Helt ufortjent.

>> Hvorfor var det så ikke én af dem, der vandt.
>
> Fordi folk i danmark er snæversynede hvad god musik angår.
> De går på arbejdet og tvangsfodres med eks. P3 og
> deres 'næserings-musik' og ensformitet (læs: playlisten som gentages
> uendeligt),

VED DU HVOR LIDT "NÆSERINGS-MUSIK" BLIVER SPILLET, DIN *****! Der blev det
sgu en tand for meget, du har åbenlyst ikke en skid forstand på, hvad pop er
i vores moderne samfund. Og ved du hvad? Det lort, der blev fremført igår
kommer til at blive spillet lige så meget på andre lorte-prægede
radiokanaler som alt det andet pop, der kører lige nu. Og du snakker om
ensformitet? Dansktop-vindere i DK har ikke ændret sig siden Brødrende Olsen
og Rollo & King. Resten har været en sanger/sangerinde, som har stået og
"sunget" til noget, der nok er blevet skabt i en kogende keddel af Pia
Kjærsgård. Har ikke haft det dårligere siden jeg så John Rock i Snurre Snups
Søndagsklub sidste søndag, og der var jeg i forvejen syg.

> dêrfor er den gode melodi fremmed for dem,
> og det blev et stykke musik, som de genkender
> på 'støjen' der vandt, desværre.
>
> Som eksempel på en god iørefaldene melodi gives:
>
> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe9.asx
> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe1.asx
> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe4.asx
>
> Støj kan så passende være:
>
> http://www.dr.dk/grandprix/asx/raffe2.asx

Jeg synes alt du fremførte på link'sene var dårligt.

> Så totalt set var musikken klasser over, hvad
> vi ellers oplever til dansk grand prix, og selve
> showet med værterne, gæsterne som præsenterede
> melodierne osv. helt i top.

Du mener de dårligt iscenesatte jokes? Det klamme afkom af Heick-klanen? Du
mener de dårlige deltagere? Du mener den dårlige lyd? Du mener det dårlige
publikum, som burde afstraffes?



Olesen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-02-05 17:53


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:PVFPd.214$Ie5.198@news.get2net.dk...
> >> Olesen wrote:
> >>
> >> > Nej, flertallet var iørefaldende, og kan sagtens tåle
> >> > at blive spillet igen og igen.
>
> Og det kommer de desværre også til. Helt ufortjent.

Jeg synes udvalget var pænt repræsenteret,
men de kommer givetvis ALDRIG ind på P3's
rotationshelvede, hvilket de heller ikke har fortjent.


> VED DU HVOR LIDT "NÆSERINGS-MUSIK" BLIVER SPILLET, DIN *****! Der blev det
> sgu en tand for meget, du har åbenlyst ikke en skid forstand på, hvad pop
er
> i vores moderne samfund.

Som en anden politiker blir' du følsom, når man træder på
noget du ikke ka' li' at tale om.
Og jo, jeg ved UDmærket godt, hvad god pop
er i 'vores moderne samfund'.
Et samfund, som KUN spiller 'næseringsmusik',
og især dêt, som gentages som en anden dårlig
reklameblok på tv igen og igen, er et fattigt samfund.


> Og ved du hvad?

-er sikker på, du ved besked ?

>Det lort, der blev fremført igår
> kommer til at blive spillet lige så meget på andre lorte-prægede
> radiokanaler som alt det andet pop, der kører lige nu.

Der tar' du fejl. Det gør du, fordi
P3 ALDRIG vil spille dên slags musik, vi havde
fornøjelse af i går aftes.
OG jeg håber sandelig, flere radiostationer
vil spille melodierne i tiden fremover, på lige
linje med resten de har programsat.


> Og du snakker om
> ensformitet?

Ja, P3's formål er at provovere
low-bies grupper, som voldsspilles
på P3 dagligt.


> Dansktop-vindere i DK har ikke ændret sig siden Brødrende Olsen
> og Rollo & King.

Årsagen til de vandt var, det var gode melodier,
folket ku' li', og som tåles at spilles idag.
Og hvorfor ændre på noget, som virker ?

> Resten har været en sanger/sangerinde, som har stået og
> "sunget" til noget, der nok er blevet skabt i en kogende keddel af Pia
> Kjærsgård.

Hehe...Pia har jo også fat i den del af befolkningen,
som ved, hvordan et land bør være, og ikke overrendes
af minoriteter fra lande, hvor vi INTET har tilfælles,
hverken kulturelt og sandelig ikke musikalskt.


> Har ikke haft det dårligere siden jeg så John Rock i Snurre Snups
> Søndagsklub sidste søndag, og der var jeg i forvejen syg.

-og ikke ret gammelt formoder jeg, hvilket
begrundes med dine udtalelser iøvrigt..


> Du mener de dårligt iscenesatte jokes?

Jeg synes de var OK, selvom de nok var så gennemførte,
at de måtte være instuderet. Dette er fint nok, da
timingen var perfekt, og ikke radikalt anderledes
end hvad du oplever på de udenlandske kanaler.
Der var også plads til den u-instuderede humor,
hvilket Jarl og Birthe Kjær var det bedste eksempel på.
Alene det lange kys i deres duet var fint, og samspillet
med de øvrige værter efterflg. også fint.

> Det klamme afkom af Heick-klanen?

Heick ka' dêt dêr. INGEN andre har formået
at skrive SÅ megen god iørefaldende musik.

>Du mener de dårlige deltagere?

Jeg synes de var gode, og der burde være
flere kendte med fremover, da kvaliteten blev
gevaldigt højnet. Husker stadig "Fra Mols til Skagen" m.fl.,
som lagde niveauet for år tilbage.

>Du mener den dårlige lyd?

Det er det rent tekniske, men det kunstneriske
fejldede INTET.

>Du mener det dårlige publikum, som burde afstraffes?

Hehe..nu opdager jeg først, hele dit indlæg
var ment som en længere joke *S*.

Smut du ind til din P3-transistor.....



Søren Kjeldsen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 13-02-05 18:39

>> >> > Nej, flertallet var iørefaldende, og kan sagtens tåle
>> >> > at blive spillet igen og igen.
>>
>> Og det kommer de desværre også til. Helt ufortjent.
>
> Jeg synes udvalget var pænt repræsenteret,
> men de kommer givetvis ALDRIG ind på P3's
> rotationshelvede, hvilket de heller ikke har fortjent.

Nu lytter jeg ikke til P3 eller til nogen anden radiokanal, fordi de
alligevel ikke spiller mit "næserings-musik".

>> VED DU HVOR LIDT "NÆSERINGS-MUSIK" BLIVER SPILLET, DIN *****! Der blev
>> det
>> sgu en tand for meget, du har åbenlyst ikke en skid forstand på, hvad pop
> er
>> i vores moderne samfund.
>
> Som en anden politiker blir' du følsom, når man træder på
> noget du ikke ka' li' at tale om.
> Og jo, jeg ved UDmærket godt, hvad god pop
> er i 'vores moderne samfund'.
> Et samfund, som KUN spiller 'næseringsmusik',
> og især dêt, som gentages som en anden dårlig
> reklameblok på tv igen og igen, er et fattigt samfund.

Tja- nu har jeg jo så fundet metoder at undgå popmusikken på, så jeg klarer
mig medmindre jeg skal til fest.
Vil du ikke for resten forklare mig, hvad "næseringsmusik" er? Fordi jeg
tror vi har 2 forskellige opfattelser af "genren".

>>Det lort, der blev fremført igår
>> kommer til at blive spillet lige så meget på andre lorte-prægede
>> radiokanaler som alt det andet pop, der kører lige nu.
>
> Der tar' du fejl. Det gør du, fordi
> P3 ALDRIG vil spille dên slags musik, vi havde
> fornøjelse af i går aftes.
> OG jeg håber sandelig, flere radiostationer
> vil spille melodierne i tiden fremover, på lige
> linje med resten de har programsat.

Det kan måske være du har ret i, at P3 ikke spiller dansktop og grandprix.
Jeg kan ærlig talt ikke sige det, når jeg har bortkastet dansk radio for 3
år siden.
Men jeg kan da høre min fatter har skruet ind på Alpha og hvad han nu ellers
kan finde på at høre.

>> Og du snakker om
>> ensformitet?
>
> Ja, P3's formål er at provovere
> low-bies grupper, som voldsspilles
> på P3 dagligt.

Har du hørt om Radio Viborg?

>> Dansktop-vindere i DK har ikke ændret sig siden Brødrende Olsen
>> og Rollo & King.
>
> Årsagen til de vandt var, det var gode melodier,
> folket ku' li', og som tåles at spilles idag.
> Og hvorfor ændre på noget, som virker ?

Jeg tror jeg udtrykte mig forkert. Det jeg mente var, at DK havde med Rollo
& King/Brdr. Olsen nogle unikke stilarter (ikke fordi de var specielt gode),
men de sidste gange har det været det samme pop-crap, som har vundet for at
blive haglet ned i EU-grandprix.

>> Resten har været en sanger/sangerinde, som har stået og
>> "sunget" til noget, der nok er blevet skabt i en kogende keddel af Pia
>> Kjærsgård.
>
> Hehe...Pia har jo også fat i den del af befolkningen,
> som ved, hvordan et land bør være, og ikke overrendes
> af minoriteter fra lande, hvor vi INTET har tilfælles,
> hverken kulturelt og sandelig ikke musikalskt.

Hmm... Indre ubehag styrkes... Tror jeg vil ud og hive danske flag ned nu.

>> Har ikke haft det dårligere siden jeg så John Rock i Snurre Snups
>> Søndagsklub sidste søndag, og der var jeg i forvejen syg.
>
> -og ikke ret gammelt formoder jeg, hvilket
> begrundes med dine udtalelser iøvrigt..

Kort lunte måske, det kan jeg ikke benægte. Men lad mig da sige, at det ikke
var med vilje jeg så Snurre Snup. Skulle bare ha' noget at lave og intet var
på den anden kanal jeg besidder alias DR1.

>> Du mener de dårligt iscenesatte jokes?
>
> Jeg synes de var OK, selvom de nok var så gennemførte,
> at de måtte være instuderet. Dette er fint nok, da
> timingen var perfekt, og ikke radikalt anderledes
> end hvad du oplever på de udenlandske kanaler.
> Der var også plads til den u-instuderede humor,
> hvilket Jarl og Birthe Kjær var det bedste eksempel på.

Jamen den u-indstuderede humor VAR jo indstuderet. Det var ligeså "LIVE" som
når Linie 3, står og "gasser" til hinanden. "Hov Thomas, tø-høh,", "Ih
altså, det må du ikke få mig til at sige, El Prepsi!"

>> Det klamme afkom af Heick-klanen?
>
> Heick ka' dêt dêr. INGEN andre har formået
> at skrive SÅ megen god iørefaldende musik.

(snit-mærker på armen)

>>Du mener de dårlige deltagere?
>
> Jeg synes de var gode, og der burde være
> flere kendte med fremover, da kvaliteten blev
> gevaldigt højnet. Husker stadig "Fra Mols til Skagen" m.fl.,
> som lagde niveauet for år tilbage.

Ja og jeg husker stadig, da min storebror hørte "Paranoid" for fulde
gardiner.

>>Du mener den dårlige lyd?
>
> Det er det rent tekniske, men det kunstneriske
> fejldede INTET.

(kvælende latter)

>>Du mener det dårlige publikum, som burde afstraffes?
>
> Hehe..nu opdager jeg først, hele dit indlæg
> var ment som en længere joke *S*.
>
> Smut du ind til din P3-transistor.....

Tror nu hellere jeg vil åbne Winamp og lytte til noget Illdisposed. Smut du
ind til din grammofonplade-afspiller, medens du beder Gravballemanden om at
skrue lidt ned for hans rabalder



Brian, Rikke & Krist~ (15-02-2005)
Kommentar
Fra : Brian, Rikke & Krist~


Dato : 15-02-05 17:11


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:CgMPd.895$mH7.399@news.get2net.dk...
>> Hehe...Pia har jo også fat i den del af befolkningen,
>> som ved, hvordan et land bør være, og ikke overrendes
>> af minoriteter fra lande, hvor vi INTET har tilfælles,
>> hverken kulturelt og sandelig ikke musikalskt.
>
> Hmm... Indre ubehag styrkes... Tror jeg vil ud og hive danske flag ned nu.

Jeg vil godt med, ærgelig at en gruppe mennesker har medført, at man får
dårlig samvittighed hvis man står man en dansk flag.

> Ja og jeg husker stadig, da min storebror hørte "Paranoid" for fulde
> gardiner.

Øh hvad er det du mener jeg har hørt????

Mvh. Brian Kjeldsen



Søren Kjeldsen (15-02-2005)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 15-02-05 18:13

>> Ja og jeg husker stadig, da min storebror hørte "Paranoid" for fulde
>> gardiner.
>
> Øh hvad er det du mener jeg har hørt????

Shhhhhhhhhhh... En hypotetisk situation... Så "Bad Crazyness" da... Gå væk!



S. Sørensen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : S. Sørensen


Dato : 13-02-05 01:14


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
news:dTtPd.251$hb6.105@news.get2net.dk...
> ...
> Min Gud! J-Jeg er bange... Skræmt... Desperat... Jeg ved godt, jeg ikke
> burde have set det, men snestormen havde i forvejen ødelagt min aften.
> K-kandis og Sweethearts havde begge "bidraget" til de første tegn for
> dommedag. Det ville ikke have overrasket mig, hvis selveste Nik & Jay kom
> ind med en "sang". Men heldigvis kom denne afgørende dråbe aldrig, fordi

> havde jeg nok fundet noget skarpt (beskrevet meget grotesk).
> Der var ET enkelt nummer jeg kunne holde ud, kan bare desværre ikke huske,
> hvad de hed. Et roligt rocket nummer, som jo selvfølgelig ikke gik videre.

Troublesome? Det var også det eneste som sagde mig en lille smule...

Steinbjørn



Søren Kjeldsen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 13-02-05 02:01

> Troublesome? Det var også det eneste som sagde mig en lille smule...
>
> Steinbjørn

Det var den ja... Jeg synes, det er virkelig sørgeligt med vores Grandprix.
Men det er vel ligemøj, hvem der er vinder. Vi har alligevel ikke en chance
I EU, siden der er kommet så mange østlande med.



Olesen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-02-05 10:16


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:dTtPd.251$hb6.105@news.get2net.dk...


> Der var ET enkelt nummer jeg kunne holde ud, kan bare desværre ikke huske,
> hvad de hed. Et roligt rocket nummer, som jo selvfølgelig ikke gik videre.

Nej heldigvis da.
Sådan et nummer faldt heldigvis HELT uden for folks smag,
og burde aldrig ha' været optaget til konkurrencen.



Svend-Erik Kjær Mads~ (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Svend-Erik Kjær Mads~


Dato : 13-02-05 10:58

Olesen wrote:
> Nej heldigvis da.
> Sådan et nummer faldt heldigvis HELT uden for folks smag,
> og burde aldrig ha' været optaget til konkurrencen.

Jeg er helt enig med dig omkring at troublesome ikke skulle have været med i
konkurrencen, men simpelthen fordi det på alle musik-tekniske måder var
klasser over de andre numre.

--
/sv-e

Olesen (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-02-05 17:38


"Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@fjern.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:420f247c$0$22701$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...


> Jeg er helt enig med dig omkring at troublesome ikke skulle have været med
i
> konkurrencen, men simpelthen fordi det på alle musik-tekniske måder var
> klasser over de andre numre.

Det var det så ikke.
De red blot med på det nogle kalder 'den danske bølge'
i tiden.

Genremæsigt var der langt til dêt, man forbinder med
den mere typiske MGP-sound.



Svend-Erik Kjær Mads~ (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Svend-Erik Kjær Mads~


Dato : 13-02-05 19:16

Olesen wrote:

>
> "Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@fjern.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:420f247c$0$22701$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>
>
>> Jeg er helt enig med dig omkring at troublesome ikke skulle have været
>> med
> i
>> konkurrencen, men simpelthen fordi det på alle musik-tekniske måder var
>> klasser over de andre numre.
>
> Det var det så ikke.
> De red blot med på det nogle kalder 'den danske bølge'
> i tiden.
>
> Genremæsigt var der langt til dêt, man forbinder med
> den mere typiske MGP-sound.

Hvordan kan du associere deres sang med den danske bølge, sangen blev jo
udført på engelsk ?

Det er også min holdning at sangen ikke ramte målgruppen, så der er vi helt
enige.

Smag og behag kan diskuteres.
Men her var nummeret udført og skuret godt sammen rent teknisk, det kan ikke
diskuteres
--
/sv-e

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408857
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste