Lyt til et nyt nummer med Clean Boys
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 21:36

"The Joint that starts the day"
Nyt nummer med Rock/punk/metal/garage/hvadsomhelst bandet Clean Boys
ta en lytter og gi gerne et ord med på vejen
http://cleanboys.mymusic.dk/

Fra : preben nielsen

Dato : 12-02-05 17:33

"Esben" <nabsus(a)skalmod.dk> skrev i en meddelelse

> ta en lytter og gi gerne et ord med på vejen

Jeg tror VIRKELIG ikke du vil høre min mening

Hvis ikke du kan sige noget godt så sig intet - sagde min mor
altid... Så det gør jeg så...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 17:41

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror VIRKELIG ikke du vil høre min mening

Joda - kritik er altid spændende - go som dårlig/ objektiv som subjektiv
og jeg tager det ikke så nært.

> Hvis ikke du kan sige noget godt så sig intet - sagde min mor
> altid... Så det gør jeg så...

Jamen hvis du er opdraget til det så forbliv tavs og høflig

vh
Esben

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-05 18:30

preben nielsen <prel@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:420e2fb7$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvis ikke du kan sige noget godt så sig intet - sagde min mor
> altid... Så det gør jeg så...
______

jeg følger trop med en i den grad larmende tavshed

Hilsen Åge

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-02-05 19:22

Åge Halldorsson wrote:

> ______
>
> jeg følger trop med en i den grad larmende tavshed

Ja, som sædvanlig er det en meget larmende tavshed fra din side.

Ole Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 22:48

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg følger trop med en i den grad larmende tavshed

Nå øv -
det er jeg nu lidt træt af Åge - du er jo nærmest en guru indenfor den hårde
rock.
En accept fra dig ville ellers sætte skub i tingene. Vi kunne jo ha skrevet:
"Anbefalet af Åge Halldorsson" på coveret, eller måske få dig til at
medvirke i en eventuel musikvideo,
hvor du skulle danse nøgen rundt med en elefantøl i den ene hånd og en tyk
ring i næsen
Nå det blir nok ikke denne gang - jeg nøjes med din larmende tavshed
VH
Esben

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-05 18:29

Esben <nabsus(a)skalmod.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:420d1739$0$23051$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Rock/punk/metal/garage/hvadsomhelst bandet Clean Boys
____

hvadsomhelst = kæde-om-halsen/carport/udehus/næserings-bandet

Hilsen Åge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-02-05 19:06

> hvadsomhelst = kæde-om-halsen/carport/udehus/næserings-bandet
>
> Hilsen Åge

I forhold til det musik du ynder at lytte til, synes jeg du bør holde din
mund lukket, når du prøver at kvalificere noget. Jeg har forholdt mig passiv
til dine provokationer, når dine indlæg har vakt ondskabsfulde minder i mit
sind om DÅRLIGT DÅRLIGT MEGET DÅRLIGT MUSIK!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-02-05 19:28

> "The Joint that starts the day"
> Nyt nummer med Rock/punk/metal/garage/hvadsomhelst bandet Clean Boys
> ta en lytter og gi gerne et ord med på vejen
> http://cleanboys.mymusic.dk/

Altid godt med flere rock/metal-bands i Danmark
Og tag dig ikke af Kandis-zombierne og de kære mainstreams-gulerødder, der
hjemsøger dette forum til tider. De må jo så bare jages af Rock-enthusiaster
som mig!

"The Joint that starts the day"
Blev interesseret efter at have hørt "The Joint that starts the day", som
jeg regnede med var jeres mest grunge-agtige single. Den trænger nok til at
blive finpudset, men jeg synes helt klart det lyder godt.

"Celebrate"
Dejligt og meget punket nummer IMHO. Hvorfor fanden kan jeg ikke være i et
band?!!

..... hmm I har en del flere numrer end jeg forventede, så vil desværre ikke
"anmelde" dem allesammen.

"I have a dream"
Oohhhhh... Det kilder dejligt i min musiksmag. Det er jo en kær gammel
metal-stil, som bliver spillet i det nummer. Pragtfuldt!

(p.s grunden til at jeg gør alt det her, er fordi min aften blev ødelagt af
snestormen :-Æ)

"I'm the dog"
yeeehaaaa!!!

I er nok lidt for glade til, at jeg ville kunne lytte til det så meget. Men
jeg kan lide det og bliver lidt misunderlig. ROCK ON, FELLAS! Og nu vil jeg
vende blikket mod vinduet, mens jeg lytter til mit yndlingsalbum for tiden:
Lamb of God's "Ashes Of The Wake"

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 13:08

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> "Celebrate"
> Dejligt og meget punket nummer IMHO. Hvorfor fanden kan jeg ikke være i et
> band?!!

Det kan du vel også - det er bare med at finde nogen gutter/ gutinder og så
komme igang

> .... hmm I har en del flere numrer end jeg forventede, så vil desværre
ikke
> "anmelde" dem allesammen.

Helt iorden
alene det at du gjorde dig ulejligheden er fedt

> "I have a dream"
> Oohhhhh... Det kilder dejligt i min musiksmag. Det er jo en kær gammel
> metal-stil, som bliver spillet i det nummer. Pragtfuldt!

Ja , der er vi vist ovre i et par rendyrkede metalriffs
(lyt forøvrigt gerne til vores Heavy medley, som er forskellige metalriffs
vi har kasseret,
men så senere sammensat til et besynderligt lille intermezzo)

> (p.s grunden til at jeg gør alt det her, er fordi min aften blev ødelagt
af
> snestormen :-Æ)

Ja - det er jo altid skønt med en lille slat sne

> [...]
jeg
> vende blikket mod vinduet, mens jeg lytter til mit yndlingsalbum for

hm.... den plade vil jeg da lige lytte på - kender vist en der har den

Tak for ordene -

Esben

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-02-05 15:48

> hm.... den plade vil jeg da lige lytte på - kender vist en der har den
>
> Tak for ordene -
>
> Esben

Du skal bare lige regne med, at det er thrash/dødsmetal, så ved ikke om du
kan lide det. Men giv det da et forsøg