MIDI-port
Fra : Kim

Dato : 10-02-05 10:14

Hvordan forbinder man midi-porten på et lydkort med
midi-delen på et keyboard (Roland E-16) ?
Kan ikke finde færdige kabler til det...
Mvh, Kim

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-02-05 13:10

Kim wrote:

> Hvordan forbinder man midi-porten på et lydkort med
> midi-delen på et keyboard (Roland E-16) ?
> Kan ikke finde færdige kabler til det...

Det forbindes via din game-port, jeg har i tidernes morgen købt et
adapter-stik ala. dette: http://www.midiator.com/game/

Det er dog nogle gange billigere at købe et simpelt USB/MIDI interface
i din lokale musik-butik.

Fra : Mogens L

Dato : 10-02-05 15:55

Du skal have fat i dette Monacor kabel; 065170 MIDI-300PC.

Man kan ikke linke dybt i Monacors hjemmeside, men søg på det ovenstående
her: www.monacor.dk

Du kan ikke købe direkte hos Monacor, men kan bestille det igennem utallige
forretninger, tjek Monacors forhandler oplysnigner.

Du kan også købe det direkte hos www.aage.dk, men så skal du slippe 195,-
dkr., fremfor de 69,95,- dkr., som er Monacors listepris.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Johnny Bonde

Dato : 10-02-05 17:03