Ejerskifte og ny plade?
Fra : Henrik Bonde

Dato : 06-02-05 17:56

Davs
Jeg skal ha' solgt min 45'er og er lidt i tvivl om jeg vil sælge den
med nr.plade

Når køber henter den nye plade til 590kr, er det så incl ejerskifte,
eller kommer der 380kr til ejerskifte oveni?

mvh
Henrik Bonde

Reply adresse virker ikke. Udskift INVALID med dk

Fra : KubikH

Dato : 06-02-05 19:18

"Henrik Bonde" <HBonde@it.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> mvh
> Henrik Bonde
>
> Reply adresse virker ikke. Udskift INVALID med dk

Hvorfor ejerskifter I den ikke bare sammen ??
Hvis du afleverer pladen afmelder du samtidigt knallerten.
Så skal han indregistrere den igen i sit navn og betale 590kr.
Besværet er det samme, men det koster ham 210 dask af de kolde.
I begge tilfælde kræves det at man har et forsikringsbevis, og reg. attesten
med.

Mvh
Niels