Nu har et firma jo lov til at udvikle sig - se bare på Telia f.eks....
Og det er sgu nogle år siden der var noget der hed MultimediaKlubben. Men et
eller andet må vi jo gøre rigtigt, siden vi har så mange kunder der vender
tilbage og er tilfredse.
Selvfølgelig oplever vi også uheldige situationer med kunder som føler sig
dårligt behandlet eller af andre grunde er utilfredse, men når man har så
mange kunder, vil der jo statistisk set også komme nogle uheldige oplevelser
ind imellem - det kan bare ikke undgåes - specielt ikke i denne her branche,
hvor en del private kunders afmagt overfor drillende teknik ofte udvikles
til en frustration og vrede mod sælger/tekniker hos leverandøren.
Så det er ind imellem nogle ret seje odds vi er oppe imod...
I øvrigt forsøgte jeg bare at hjælpe ved at fortælle at der er mange kunder
der har købt PQI hos os - og at der er meget få fejl på dem.
Hvis en IT-leverandør blander sig her i debatten, skal man jo ikke absolut
kaste sig frådende over ham med det samme... eller hva?
Venlig hilsen / Regards
Nick Keller
Marketingchef
Multimedia World A/S
--- KLIP ---
Peter Petersen <the.1@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ebeq2$765$1@news.inet.tele.dk...
> > forretning der har en proff. RAM-tester, så er det nemmere at påvise
evt.
> > fejl...
> <snip>
> > Multimedia World A/S
> Tja. hvis i er lige så proffessionelle, som sidst da jeg handlede med jer
> (Den gang i hed multimediaklubben?), så skal i da ikke just så som en godt
> eksembel...... Det er da nok den mest uproffessionelle behandling jeg
> nogensinde har fået hos en edb-forhandler......
>
>