Noget som skraldrer
Fra : Henrik

Dato : 21-05-01 14:19

Hejsa

Jeg har en Puch P1. Jeg har lige skiftet min cylinder og stempel, da mit
gamle gik i stykker. Det er en 45mm cylinder og stempel.

Mit gamle cylinder og stempel gik i stykker, ved at der var en høj skralre
lyd, og lige pludselig gik den i stå. Da jeg fik den slæbt hjem, og kom
hjem, viste det sig, at der var et hul på størrelse med en femmer i
stemplet.

Men nu har jeg altså fået skiftet min cylinder og stempel igen... Men nu
laver den igen den der skraldre lyd. Jeg kan ikke helt høre hvor der kommer
fra. Den er heller ikke ligeså høj, som da lortet sprang. Men den er der.
Lyden kommer også kun når den bliver varm. Den er der ikke, lige når jeg
tænder den..

Men jeg håber der er nogen, som ved hvad det kunne være. For jeg er sgu ikke
glad for at køre med det. Vil nødig ud og ofre 5-600 mere på lortet.

På forhånd tak.

M.v.h.

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 21-05-01 15:44

Det skal lige siges, at jeg har en alm. firkantet karburator, med en dyse 44
på. Jeg fik en 56 med, men den kørte ad h... til på den. Den hakkede helt
vildt. Tror den fik for meget benno.

M.v..h

Henrik

Fra : JDJ

Dato : 21-05-01 17:43

Henrik <destroyer@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eb9h7$ijk$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
44
> på. Jeg fik en 56 med, men den kørte ad h... til på den. Den hakkede helt

Du skulle nok prøve med en 50 - 52 dyse i stedet ellers brænder den bare hul
i stempelet igen

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 21-05-01 17:31

Hvordan kan der komme et hul i stemplet ?!
Mvh
Christian

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-05-01 18:10

"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan der komme et hul i stemplet ?!
> Mvh
> Christian

For lidt benzin. Så er det jo det samme som dårligere køling, og så smelter
stemplet simpelthen.

Tror jeg da ..-)

Hilsen Thomas

Fra : JDJ

Dato : 21-05-01 18:22

Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kYbO6.227$7l3.9513@news.get2net.dk...

> For lidt benzin. Så er det jo det samme som dårligere køling, og så
smelter
> stemplet simpelthen.

For lidt benz., for meget luft og for høj tænding kan alle brænde hul i
stemplet

JDJ
http://www.jdj.subnet.dk
Besøg den eller lad vær´