Billige og gode Løbesko
Fra : Dusan Sukovic

Dato : 31-01-05 20:50

Er det en der kan anbefale mig et model lige nu? :)

Mvh.

--Dusan

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-02-05 03:24

"Dusan Sukovic" <sukovic@madness.tmok.com> skrev i en meddelelse
> Er det en der kan anbefale mig et model lige nu? :)

Kan kun anbefale dig at gå ned i en butik der ved noget om løbe og sko.
De vil som regel have løbebånd med video og sådan. Ikke at det er en
kvalitet i sig selv, men det siger at de går lidt mere op i det.

Sæt dig en pris du vil ofre og være lige glad og der står Nike, Adidas eller
andet og om de er røde, grønne ... Det vigtigste er at få en sko der passer
til din fod og løbestil.

Som ung løb jeg meget, men i forkert fodtøj. I dag er jeg nød til at holde
muskulaturen omkring knæene i topform fordi sener og brusk ikke kan holde
styr på knæene.

www.loeberen.dk er et godt sted, hvis det ligger i nærheden.

Brian
Som får løst til at tæske en idrætslærer, hver gang jeg ser en skoleelev i
flade sko, korte bukser og under 15 graders temperatur.