Hvem kan tune min Suzuki?
Fra : Michal

Dato : 31-01-05 01:12

Hej

Jeg har købt en Suzuki AP 50 som efter spedometer ligger på ca. 60 km/t.
Der er en racer udstødning på, og den larmer MEGET

Jeg kunne godt tænke mig og få set hvilken cylinder der er på, og om der er
andre ting der er ændret. Hvis der ikke er lavet andet om, så vil jeg gerne
have lavet den, så den kommer til at køre et sted mellem 70-80 km/t. Gerne
uden den larmer, og helst gerne så det ikke lige er til at se.

Kender i nogle der kan og vil lave det? Helst i kbh. området

Michal (post.nr. 2625)

Fra : Poul Schlüter

Dato : 31-01-05 09:16

Prøv at kigge ind hos www.protunahandel.de så kan du nok finde hvad du