Harpehits
Fra : Søren B

Dato : 29-01-05 14:00

Hej gruppe,

Kom til at høre Say Say Say med P. Cartney & M. Jackson og tænkte: Er der
andre store hits, hvor mundharmonikaen spiller? Umiddelbart er der jo nogle
Stevie Wonder-numre, men jeg kunne ikke rigtigt komme på flere.

Kan nogle huske nogle?

Mvh

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 18:24

On Sat, 29 Jan 2005 13:59:39 +0100, "Søren B"
<scbuhl@hotmail.nospam.com> wrote:

> [...]
>andre store hits, hvor mundharmonikaen spiller? Umiddelbart er der jo nogle
>Stevie Wonder-numre, men jeg kunne ikke rigtigt komme på flere.

På Deep Purples "Lazy" spiller Gillan en pænt habil mundharpe.

Ellers skriv "Charlie McCoy" i Google, så skal du se løjer

/Alex

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-01-05 21:31

"Søren B" <scbuhl@hotmail.nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle
> Stevie Wonder-numre, men jeg kunne ikke rigtigt komme på flere.

"There must be an angel" med Eurythmics
Det er vist også hr. Wonder, der tryller.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-01-05 20:38

Søren B wrote:
> [...]
> der andre store hits, hvor mundharmonikaen spiller? Umiddelbart er
> der jo nogle Stevie Wonder-numre, men jeg kunne ikke rigtigt komme på

WAR med danskeren Lee Oskar på mundharpe har lavet en masse fede numre.
F.eks. Slipping Into Darkness.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jake

Dato : 31-01-05 15:34

Check Bob Dylan og Donnovan ud fra "oprørsperioden" ('68) - så kører det! ;)

- Jake