CPI Popcorn
Fra : Tma86

Dato : 29-01-05 10:25

Hej NG

Er der nogen der har erfaringer med denne knallert, er den værd at bruge
penge på, eller skal man bruge lidt ekstra og købe f.eks en Aprilia eller
Peugeot.

Mvh Tommy

Fra : Myt

Dato : 29-01-05 11:59

"Tma86" <tma86@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> penge på, eller skal man bruge lidt ekstra og købe f.eks en Aprilia eller

Efter hvad jeg har hørt fra andre, så vil jeg mene du skal ofre lidt mere på
et køretøj.

Myt

Fra : HC

Dato : 30-01-05 09:24

Hold dig fra CPI det er det værste møj der er lavet.

Har selv haft en så jeg ved hvad jeg taler om.

Motoren er ikke holdbar, de ruster hurtigt, lednings nettet er noget
skrammel.

Mvh Hans

Fra : KubikH

Dato : 30-01-05 15:34

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har selv haft en så jeg ved hvad jeg taler om.
>
> Motoren er ikke holdbar, de ruster hurtigt, lednings nettet er noget

Nu er verdenen ikke kun i gråtoner.
Der er ændret en del på motorerne de sidste par årgange, så nu skulle de
være ok.
Finishen er også blevet meget bedre.
Mvh
Niels (der lige har skruet på en 2004 CPI popcorn)