Puch Twinsæde fra T-Hansen ???????
Fra : FJ

Dato : 23-01-05 22:43

Nogen der ved om det twinsæde til Puch man kan købe hos T-Hansen er af lige
så ringe kvalitet som de fleste andre af deres produkter ???

Mvh:
FJ

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-01-05 23:33

On Sun, 23 Jan 2005 22:42:41 +0100, FJ wrote:

> Nogen der ved om det twinsæde til Puch man kan købe hos T-Hansen er af
> lige så ringe kvalitet som de fleste andre af deres produkter ???

Det er et okay sæde til prisen.

PS: Hvad mener du med de fleste andre af deres produkter? Personligt har
jeg an rate på over 60% af gode dele fordelt over mange 10-tusindvis af
brugte kroner.

Så _den_ må du lige forklare nærmere

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : FJ

Dato : 24-01-05 06:36

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2005.01.23.22.32.34.392871@for.contactinfo...

> [...]
>
> PS: Hvad mener du med de fleste andre af deres produkter? Personligt har
> jeg an rate på over 60% af gode dele fordelt over mange 10-tusindvis af

Personligt har jeg både smidt ud og fået penge tilbage for masser af stumper
til både knallert og bil fordi de ikke duede el. passede ordentligt, så jeg
har ikke så gode erfaringer med T-Hansen indtil nu.

Mvh:
FJ

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-01-05 15:47

On Mon, 24 Jan 2005 06:35:46 +0100, FJ wrote:

> Personligt har jeg både smidt ud og fået penge tilbage for masser af
> stumper til både knallert og bil fordi de ikke duede el. passede
> ordentligt, så jeg har ikke så gode erfaringer med T-Hansen indtil nu.

OK, meeen nu sælger de jo også meget andet end lige biludstyr.. fx.
PC-udstyr som er kanont til prisen for ikke at glemme deres kabler.

Tak for svar.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 20:21

> [...]
>
> PS: Hvad mener du med de fleste andre af deres produkter? Personligt har
> jeg an rate på over 60% af gode dele fordelt over mange 10-tusindvis af

Så er der jo ca. 40% tilbage til dårlige dele.....det må DU lige forklare

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-01-05 20:51

On Mon, 24 Jan 2005 20:20:31 +0100, Tom wrote:

> Så er der jo ca. 40% tilbage til dårlige dele.....det må DU lige
> forklare

Det siger jo ligesom sig selv

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 24-01-05 16:06

"FJ" <mazda-v6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om det twinsæde til Puch man kan købe hos T-Hansen er af
> lige så ringe kvalitet som de fleste andre af deres produkter ???

Det er af bedre kvalitet end de kabler de sælger til PUCH

mvh tp