en svær en ?
Fra : Weissert

Dato : 20-01-05 09:36

For noget tid siden hørte jeg på den tyske Delta Radio et rapnummer, hvor
omkvædet lyder: I don´t give a fuck, not a single fuck, not a single
solitairy fuck, ´cause I don´t give a fuck, Motherfucker.

Jeg missede hvem der har lavet dette nummer.
Nogen der kan hjælpe, er blevet uvenner med Google under forsøget :D

Fra : Weissert

Dato : 20-01-05 09:46

den er så fikset nu

Det var stash_up :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 09:45

> [...]
>
> Jeg missede hvem der har lavet dette nummer.
> Nogen der kan hjælpe, er blevet uvenner med Google under forsøget :D

Hehe, man skal passe på hvad man skrive i Google

Gruppen hedder OPM: http://www.opmden.com/
Teksten kan du finde her: http://www.seeklyrics.com/lyrics/OPM/Stash-Up.html

Hint: Udelad F-ordet på google, så virker det noget bedre.

/Alex

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-01-05 11:11

Alex Linaa wrote:

> Hehe, man skal passe på hvad man skrive i Google

Øh?

> Gruppen hedder OPM: http://www.opmden.com/
> Teksten kan du finde her: http://www.seeklyrics.com/lyrics/OPM/Stash-Up.html
>
> Hint: Udelad F-ordet på google, så virker det noget bedre.

Øh?

Hvad mener du med ovenstående?

/David

Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 20-01-05 11:40

> Øh?
>
> Hvad mener du med ovenstående?

Det fremgår da ganske klart synes jeg...

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-01-05 12:07

Gert E. Johannesen wrote:

> Det fremgår da ganske klart synes jeg...

Som jeg opfatter det påstås det at Google ikke tillader at man bruger
"fuck" i søgestrengen. Men det er jo ikke rigtigt.

/David

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-01-05 11:47

David Rasmussen wrote:

> Øh?

> Øh?
>
> Hvad mener du med ovenstående?
>
> /David
Tror ikke Google er så glad for at man skriver fuck.. er mit gæt? Har
ikke prøvet selv..

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-01-05 12:07

Mikael Schøler wrote:

> Tror ikke Google er så glad for at man skriver fuck.. er mit gæt? Har
> ikke prøvet selv..

Ja, det var også den eneste måde jeg kunne opfatte det på. Men det kan
ikke være det der menes, eftersom Google er ligeglad med om man skriver
fuck.

/David

Fra : Sirannon

Dato : 20-01-05 12:15

Jeg kunne forestille mig at brugen af ordet "fuck" ville i denne sammenhæng
frembringe en del uønskede resultater. Pornosider er ret gode til at trænge
sig på...

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-01-05 12:18

David Rasmussen wrote:

> Ja, det var også den eneste måde jeg kunne opfatte det på. Men det kan
> ikke være det der menes, eftersom Google er ligeglad med om man skriver
> fuck.
>
> /David
Måske menes der at man får nogle ret så underlige søgeresultater når man
skriver fuck? Må være svært at finde en side der omhandler musik iblandt
al der porno man ser ud til at få..

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-01-05 12:52

Mikael Schøler wrote:

> Måske menes der at man får nogle ret så underlige søgeresultater når man
> skriver fuck? Må være svært at finde en side der omhandler musik iblandt
> al der porno man ser ud til at få..

Oh. Men da jeg søgte på dele af den sætning som spørgeren kom med, med
gåseøjne omkring, var der ingen problemer med at finde det rigtige svar.

/David

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-01-05 13:03

David Rasmussen wrote:

> Oh. Men da jeg søgte på dele af den sætning som spørgeren kom med, med
> gåseøjne omkring, var der ingen problemer med at finde det rigtige svar.
>
> /David
Så prøv uden gåseøjne Ikke alle er måske lige dygtig til Google.. :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-01-05 13:28

"Mikael Schøler" <QM3mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>Ikke alle er måske lige dygtig til Google.. :)

så skulle de tage at sætte sig lidt ind i hvordan den fungerer

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-01-05 15:39

Ivan V. Klattrup wrote:
> "Mikael Schøler" <QM3mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> så skulle de tage at sætte sig lidt ind i hvordan den fungerer

Helt rigtigt, men det er jo en helt anden sag