Peter Larsen wrote:
> Takker Hans,
>
> Det med foden er ligemeget, den skal aligevel klynges op med en
> væg-arm. Når du nu har en, kan du så sige hvor bred kanten er (på
> ViewSonic VP201b er den 18 mm). Grunden til det spørgsmål er at jeg
> skal bruge to af dem og så er det ikke godt med en alt for bred kant.
>
Kanten på siden af FP2001 måler også de 18 mm.
> Min kone har en ViewSonic VP201b og den står ganske godt og har ingen
> fejl. Men jo der er en tusse at hente, i mit tilfælde endda to, og
> der er vel ingen af os der har løst til at betale mere for samme vare.
>
Når produkterne er så ens vil det næsten være fjollet ikke at udnytte
tilbudet sålænge den kan fås.
> Jeg har aldrig selv handlet med Dell, men er bestemt betænkelig ved
> det, man hører jo så mange dårlige historier.
> Blandt anden kender jeg et firma som fik leveret nogle Dell-servere
> som alle brød ned med fejl. Trods at der var fuld service, kunne Dell
> ikke få dem i live, så efter noget tovtrækkeri blev aftalen at Dell
> tog dem tilbage. Så købte firmaet nogle ordentlige servere og de
> fungerede uden problemer.
>
Historier kan man ikke rigtig bruge til noget, når den egentlige årsag er
ukendt. Jeg er jævnligt på opgave mange steder, hvor der står Dellservere i
lange baner og knurrer fornøjeligt 24/7, og har i øvrigt gjort det i flere
år, så en enkelt svipser i ny og næ tæller nok ikke så tungt i det endelige
regnestykke. De erfaringer med fejl i servermiljøet jeg har oplevet, har
alle været fejl i programmer eller i det perifere udstyr, og derfor ikke
relateret til hardwaren i serverne.
Det eneste jeg har imod Dell er, at de er for store, og set med den
almindelige forbrugers øjne er de dræbende langsomme til at ordrebehandle og
levere varen, men det er desværre ikke noget nyt når vi taler om de store
firmaer.
Hans