CSS går ned i inferno?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 17-01-05 15:08

Hejsa

Når jeg spiller inferno går CSS ned præcist samme sted hver gang. Den kommer
med følgende fejl:

HL2.exe programfejl
Instruktionen ved 0x2417b425 referede hukommelse ved 0x00c19470.
Hukommelsen kunne ikke "read"
Tryk ok for af....

Det sker som sagt de samme steder og kun i inferno og hukommelsesadresserne
er de samme.

Er der nogle der har en god ide til hvad det kan være?

mvh Frank

Fra : Dopedog

Dato : 17-01-05 15:45

> [...]
>
> Det sker som sagt de samme steder og kun i inferno og
> hukommelsesadresserne er de samme.
>
> Er der nogle der har en god ide til hvad det kan være?

Har du prøvet at geninstallere spillet ?

Fra : BuFFerz

Dato : 18-01-05 00:36

uofficielt map - ved ikke hvad der kan være galt.
Fejl i mappet måske.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-01-05 12:06

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> uofficielt map - ved ikke hvad der kan være galt.
> Fejl i mappet måske.

Kan jeg så bare slette mappet og downloade det igen?

mvh Frank

Fra : BuFFerz

Dato : 19-01-05 14:24

> Kan jeg så bare slette mappet og downloade det igen?

Måske - ellers vente til valve udgiver mappet officielt.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-01-05 12:06

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at geninstallere spillet ?

Nej ikke endnu.

mvh Frank