Endnu en anbefaling....
Fra : bettersexinc

Dato : 15-01-05 23:02

Det er godt nok lidt før den lander i butikkerne i DK, men alligevel....
En kammerat har foræret mig Biffy Clyro's nyeste udspil "Infinity land"
Det er da godt nok et ufatteligt fedt album. Og fantastisk godt produceret.
Jeg kan ikke finde et eneste dårligt nummer derpå.

Prøv den - Prøv den...

Viva Scotland !

bsi

Fra : steffen martin

Dato : 16-01-05 19:46

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> produceret.
> Jeg kan ikke finde et eneste dårligt nummer derpå.

Jeg fandt Biffy i 2001 i London; fantastisk lyd! Så jeg er dybt enig.

Jeg køber den så snart jeg kan!

vh
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-01-05 20:00

steffen martin wrote:

> Jeg fandt Biffy i 2001 i London; fantastisk lyd! Så jeg er dybt enig.
>
> Jeg køber den så snart jeg kan!

Kan I sige noget om stilen?

/David

Fra : steffen martin