X-files spil - problemer med at få spillet~
Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 20-05-01 20:36

Hej med jer

Jeg skulle rigtig hygge mig i går aftes med X-file-spillet, men efter
installationen på min gamle beige G3'er, hvor to skærme er tilsluttet,
var skærmene bare sorte. Jeg kunne høre musikken, men altså intet se
bortset fra en lang grå dims i venstre side af min 21 tommer skærm!

Før jeg fik tilsluttet den ekstra skærm, kunne jeg godt spille spillet
uden problemer, så noget siger mig at den ekstra skærm skaber problemer.
Hvad tror I?

Birgitte Behrendt

Fra : Malene

Dato : 21-05-01 18:42

Birgitte Behrendt wrote:

> [...]
>
> Før jeg fik tilsluttet den ekstra skærm, kunne jeg godt spille spillet
> uden problemer, så noget siger mig at den ekstra skærm skaber problemer.

Jeg tror ikke at det har noget at gøre med dine skærme. Jeg ville også
hygge mig med dette spil for et par uger siden, men fik også kun sort skærm
(med musik) på både min Ibook og min Imac. Det er ca. 1-1 1/2 år siden jeg
har spillet det sidst og jeg mistænker de nyere systemer d.v.s. system 9
eller 9.1.
Genkender du noget i det???
Det er bare ærgligt....................

Hvis du finder en løsning, hører jeg det gerne.

Mvh

Malene Nielsen

Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 21-05-01 20:01

Malene <malene@westbroek-nielsen.nl> wrote:

> [...]
> Genkender du noget i det???
> Det er bare ærgligt....................
>
> Hvis du finder en løsning, hører jeg det gerne.

Kan det være problemet? Sidst jeg spillede X-files, kørte jeg system 8.6
og kun én skærm.

Birgitte Behrendt

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-05-01 20:24

In article <1etrzlq.1h1ev881g4mglwN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk (Birgitte Behrendt) wrote:

> Kan det være problemet? Sidst jeg spillede X-files, kørte jeg system 8.6
> og kun én skærm.

Hvilken version af QuickTime har du installeret?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 21-05-01 20:43

> Hvilken version af QuickTime har du installeret?

4.1.2

Birgitte Behrendt

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-05-01 21:00

In article <1ets1md.jrdyoo1iqsdfkN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk (Birgitte Behrendt) wrote:

> 4.1.2

Prøv at installer den der følger med X-files i stedet for.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 21-05-01 21:32

> Prøv at installer den der følger med X-files i stedet for.

Det gjorde jeg faktisk også i forbindelse med installationen af X-files.
Det var en version 3.0.

Birgitte Behrendt

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-05-01 21:33

In article <1ets3ui.1a2v0w473ovfgN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk (Birgitte Behrendt) wrote:

> Det gjorde jeg faktisk også i forbindelse med installationen af X-files.
> Det var en version 3.0.

Og det virkede ikke?

For at slippe for at hive det ene skærmkort ud, kan du prøve at slå
skærmdublering til. Prøv også at sætte opløsningen til 640*480 og 16 bit
farver.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk