Auken misbrugte nytårsgudstjeneste
Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 15:44

DF: Auken misbrugte nytårsgudstjeneste
Præst og SF'er Margrete Auken lod sin bror Svend Auken holde den
traditionsrige nytårsgudstjeneste i Danmarks Radio. Det blev til en politisk
tale, mener Dansk Folkeparti, som nu involverer bestyrelsen i DR for at få
talen undersøgt.

http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=352044

BW: Selvfølgelig var det plat at Svend Auken fik lov at gå prædikestolen i
GRundtvigs fine gamle Vartov kirke og hans søster stod ved alteret og han
førte S-valgkamp

Mon vælgerne er kloge nok til at straffe S ?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-01-05 18:41

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:e3TCd.7451

> Mon vælgerne er kloge nok til at straffe S ?

Hmmm, hvor klog er du mon ?

Kim

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 05-01-05 18:48

Undskyld, men hvor er maden og drikkelsen henne i denne
besked???????????????????????

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 19:07

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message
> Undskyld, men hvor er maden og drikkelsen henne i denne
> besked???????????????????????

Ja det var en svipser
Og jeg opdagede få sekunder efter at der var sendt til gal gruppe
Og jeg annulerede - men altså ikke tidsnok til dig.
Eller måske jeg ikke har fået annuleret /cancelled rigitg

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 05-01-05 19:20

Helt ok, det kan jo ske

Fra : Ole Helms

Dato : 06-01-05 01:27

On Wed, 5 Jan 2005 18:48:17 +0100, "Linda Hedegaard Jensen"
<FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev:

>Undskyld, men hvor er maden og drikkelsen henne i denne

Næh, det var en gudstjeneste uden nadver.

--
Venligst
Ole Helms