Lohmnann's fedtfattige pulversauce
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 18:52

Hej

Er der en der ved, hvor man køber Lohmann's pulversauce (til vand)?
Jeg har smagt den, og den er ret god. Ham der havde købt den, havde købt den
i Netto, men mente at, det var et engangs tilbud.

Hilsen Ditte

Fra : Sybil

Dato : 04-01-05 20:33

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har smagt den, og den er ret god. Ham der havde købt den, havde
> købt den i Netto, men mente at, det var et engangs tilbud.

Jeg har set Lohmann's i føtex, men jeg ved ikke om det er den rigtige
variant.

MK

Fra : Charlotte

Dato : 05-01-05 23:53

> Er der en der ved, hvor man køber Lohmann's pulversauce (til vand)?

De har haft den i Irma, som hvid grundsauce, brun sauce, gorgonzolasauce og
Bearnaise. Desværre er den af en eller anden grund forsvundet fra hylderne
igen .. øv. Men det kan jo være, at det kun er 'min' Irma der har droppet
den. Var også glad for den .. så er rigtig ærgerligt.

Charlotte :)

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 09:52

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har smagt den, og den er ret god. Ham der havde købt den, havde købt
> den i Netto, men mente at, det var et engangs tilbud.

Hej

Jeg kontaktede Irma, og fik et hurtigt svar: Vi har med tak modtaget din
mail af den 6. januar '05, vedr. Lohmann's pulversovs.

Vi kan desværre ikke hjælpe, da producenten gik konkurs sidste år og da de
fleste produktioner nu vil være løbet på dato, tror jeg ikke der vil være
mulighed for at finde evt. rester i butikkerne.

Så øv øv. Den gode sovs bliver slet ikke lavet mere.

Mange hilsner fra Ditte, der skal på ny sovsejagt, på et alternativ til
knorr.