Grethe Klitgaard
Fra : Christian Hansen

Dato : 20-05-01 17:59

Hejsa

Jeg søger en CD´er med Grethe Klitgaard, jeg mener skiven hedder
"Paradiso",
Er der nogen der ved, hvor CD´en evt. kan købes eller kopieres.
m.v.h. Christian

Fra : Friturekokken

Dato : 20-05-01 21:40

Hej Christian Hansen ....

Århus store Bibliotek plejer at være til stor hjælp, men
i denne forbindelse måtte jeg til Glostrup Bibliotek som
skriver om det du søger:

DANSK UNDERHOLDNING
Klitgaard, Grethe
Paradiso [musikoptagelse (cd)] / Grethe Klitgaard med Ib Renard og hans
Orkester, Ole Høyer og hans Orkester ... et al.. - Light Sound. - Mono,
stereo og stereo (transskription). - (Perler fra den danske sangskat)

Light Sound LS 81251
[1991]
Indhold: Gule roser ; Paradiso ; Goodbye Jimmy ; Buona sera ; Bølger derude
; Drengen og hesten ; Såd'n er livet ; Liselotte ; Bytte partner ;
Fiskerpigens sang ; Uh, jeg ville ønske jeg var dig ; Pigen og dukken ; Så
længe du er til ; Æselsangen
< BR> Faustnr.: 0 930 735 4

Christian - når jeg kan finde de oplysninger på Glostrup Bibliotek - skulle
du også kunne skaffe skiven hjem på dit nærmeste STORE Bibliotek ...

HELD & LYKKE !

Med venlig hilsen
"Friturekokken"