warhammer spil
Fra : 1Light50

Dato : 28-12-04 19:01

Hey hey
Jeg har lige et par spørgsmål, jeg håber i kan svare på, det drejer sig om
games workshop spil, alså til pcèn, hvor mange spil har de lavet i warhammer
serien??, og hva hedder de??
på forhånd tak.
mvh.light50.

Fra : Jakob Værge

Dato : 28-12-04 21:14

Så vidt jeg ved er der i selve warhammer(ikke 40K) kun lavet Shadow of the
horned rat(tror jeg den hedder) og Dark omen

Fra : Teis Bæk

Dato : 07-01-05 11:59

1Light50 wrote:
> [...]
> games workshop spil, alså til pcèn, hvor mange spil har de lavet i warhammer

Hey hey

Der er også lavet et gammelt spil fra 90'erne ved navn: Warhammer 40000:
Chaos Gate. Dette spil er i samme stil sim UFO: enemy unknown, dog lidt
kedeligt. Der skulle også være et spil i warhammer 40000 serien ved navn
Warhammer 40000: Fire warrior, som et FPS.

Nu er jeg selvfølgelig ikke sikker på om spørgsmålet også gjalt
warhammer 40000 serien, men håber ikke det gør noget alligevel.

Mvh.
Teis