Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen gæt - hvilke flashcard er bedst i mo~
Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-12-04 16:29

Hej
Lige nu bruger jeg Smart Media til mit Olympus 4040, og det tar ikke
andre kort, så det er nemt nok.
Smart Media er vist udfaset teknologi så vidt jeg forstår, så jeg vil
gerne prøve at vægte stemningen:

Hvilke kort skal man gå efter, om ikke i fremtiden, så dog de næste par
år?, hvis man ikke skal sidde helt alene i i verden med sit eget format?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Erik W.

Dato : 28-12-04 17:01

"Henrik Enslev" <no@spam.nix> skrev i en meddelelse

> Hvilke kort skal man gå efter, om ikke i fremtiden, så dog de næste par
> år?, hvis man ikke skal sidde helt alene i i verden med sit eget format?

CF og SD

CF fordi det vil blive brugt fremover til proffersionelle DSLR kameraer. SD
fordi de to store plus et par mindre kameraproducenter satser på SD.

Mvh Erik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-12-04 20:01

In article <41d1830e$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Erik W. wrote:
> [...]
>
> CF fordi det vil blive brugt fremover til proffersionelle DSLR kameraer. SD
> fordi de to store plus et par mindre kameraproducenter satser på SD.

Enig. Det store spørgsmål er så, om CF løber imod de gamle PC grænser,
dvs problemer når man når over 8GB, over 32GB over 137GB....

Fra : Anders F

Dato : 28-12-04 23:56

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
> SD
> fordi de to store plus et par mindre kameraproducenter satser på SD.

Og begge findes i stor stil andre steder (fordi der er nogen der tror på dem
- fx. embeddede systemer, PDA'er osv....

/A