Oksemørbrad
Fra : Nielsen

Dato : 28-12-04 13:36

Vores madelskende søn (som læser og ellers lever af rugbrød og pasta) er
hjemme i julen og jeg har hevet en oksemørbrad op af fryseren. Vores andre
børn er mest til pizza og pasta så jeg er lidt tom for ideer. Nogen gode
forslag?

Nielsen

Fra : livlykke

Dato : 28-12-04 13:34

"Nielsen" skrev d. 28-12-04 13:36 dette indlæg :
> [...]
andre
> børn er mest til pizza og pasta så jeg er lidt tom for ideer. Nogen

hvad med at lave bøffer af mørbraden? server frisk kogt fetuccini (de
der lange friske pasta). Hertil kan du servere Champignon a la Creme og
noget brød, evt pizzabund med tomatsauce, oregano og frisk mozzerella i
skiver.
Det må da falde i alles smag!!
Held og lykke

Liv Lykke