Årets spil 2004 - afstemning
Fra : Peter T.

Dato : 23-12-04 12:04

Hvad synes I der er årets spil?

Et par småregler for overskuelighedens skyld:

KUN spillets navn i emnelinien. Hvis I vil skrive mere, så skriv det i
selve indlægget. :)

KUN besvarelse på denne post. Dvs. Hvis en skriver "Half Life 2", så vil
det være træls, at 5 andre svarer på det første svar. Øh... Det blev vist
forklaret en smule kryptisk. :)

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-04 20:39

Ja! - hvordan kunne jeg glemme Far Cry?! - jeg skammer mig allerede!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-04 12:12

og en herlig sidegevinst er Prince of Persia Warrior Within

jeg går ud fra du kun mener PC spil og vil derfor ikke nævne konsol.

Fra : Peter T.

Dato : 23-12-04 12:13

sniper_Nolight leverede følgende historie fra de varme lande:

> og en herlig sidegevinst er Prince of Persia Warrior Within
>
> jeg går ud fra du kun mener PC spil og vil derfor ikke nævne konsol.

Alle spil gælder da - også konsolspil og spil til N-Gage osv.. :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-12-04 12:15

Ikke historien i spillet, for den var lidt tynd.
Men for pokker en fed grafik og nogle fede effekter der fik mit hjerte til
at holde mange pauser undervejs (med de pauser lever jeg nok et par år
længere).

Mvh
Benjamin

Fra : BuFFerz

Dato : 23-12-04 12:23

Få et liv - køb to kopier af half-life !

get it ?

Fra : Nicolai

Dato : 23-12-04 12:24

Kom ud af den blå luft :)

Fra : Peter C:\\

Dato : 23-12-04 12:44

MVH Peter C:\

Fra : Peter C:\\

Dato : 23-12-04 13:48

øøøhh... og jeg mente jo så selvfølgelig HD2 i forbindelse med add-on pakken
Sabre Squadron, der gav mulighed for multiplayer co-op missioner

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Mikael Schøler

Dato : 23-12-04 13:27

Ja nemlig ja..

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 23-12-04 13:32

Peter T. wrote:
> Hvad synes I der er årets spil?

Der er ingen tvivl. Far Cry har som ingen andre formået
at være nyskabende.

1: Stealth-mode der siger spar to til alt - at snige sig
gennem skoven med CryVision Goggles og en AG36 - så er
der dømt snigmord :D

2: Banernes størrelse - det er fantastiske landskaber at
bevæge sig rundt i - og det er _uden_ at den skal loade
hele tiden!

3: Perfekt gameplay med lydside der understøtter handlingen
så selv min kæreste der sidder i et andet rum bliver nervøs
når radioen knitrer "trigens approaching". Lidt som den
stygge stemning i AvP.

Og ja - jeg har spillet D3 og HL2 ;)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Bjarne K

Dato : 23-12-04 13:57

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> Hvad synes I der er årets spil?

Far Cry, stærkt efterfulgt af HL2. Kan være at jeg skifter mening når
jeg er færdig med HL2.

Far Cry har jeg ellers været ved at gi op overfor. Har brugt 2 dag på
Volcano banen uden komme forbi vagterne. HAR loaedet tilbage til Dam, og
har nu medbragt en AG36. Hvis det ikke lykkes nu er Far Cry årets flop

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Gismo

Dato : 23-12-04 14:25

Peter T. wrote:
> [...]
> vil det være træls, at 5 andre svarer på det første svar. Øh... Det
> blev vist forklaret en smule kryptisk. :)

Gismo

Fra : Søren R

Dato : 23-12-04 14:33

On Thu, 23 Dec 2004 11:04:07 +0000 (UTC), "Peter T."
<pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote:

>Hvad synes I der er årets spil?

Det eneste jeg har tid til
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤ <-- Looking for news writers!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 23-12-04 15:02

Søren R wrote:

> Det eneste jeg har tid til
> --
> Søren R
>
> ¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
> ¤ http://www.esportnews.com ¤ <-- Looking for news writers!
Høøøøørt ! det spil styrer altså :)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-12-04 01:46

Søren R wrote:

> Det eneste jeg har tid til

Hørt :)

Søren

Fra : Silver

Dato : 23-12-04 15:53

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-12-04 15:54

Fra : Casper Bang

Dato : 23-12-04 16:55

Og faktisk også etteren, som jeg først lige er begyndt på :)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-12-04 09:39

Casper Bang wrote:
> Og faktisk også etteren, som jeg først lige er begyndt på :)

Hehe Så er det fanme på tide :D

Fra : Silver

Dato : 25-12-04 01:24

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41caea6b$0$36971$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Og faktisk også etteren, som jeg først lige er begyndt på :)

STOOOOOP!.....vent!, vent dog til at den nye mod udkommer hvor halflife 1 er
blevet piftet RET godt op og skulle være ret så fedt. :D

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig, men det kan dog være svært når man ER
startet på spillet og er faldet komplet for det hehe.

Mvh
Silver.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-12-04 10:14

> STOOOOOP!.....vent!, vent dog til at den nye mod udkommer hvor halflife 1
> er
> blevet piftet RET godt op og skulle være ret så fedt. :D

er det ikke bare det half life source du mener? - jeg har hørt at
"forskellen er den samme" - at spillet stort set ligner sig selv...
eller hvad?
Jeg ville selv gerne gennemføre 1'eren, men gider næsten ikke gennemføre et
spil der sådan ud - ikke at gameplay fejler noget, men har man prøvet hl2 er
det lidt tamt... men samtidig kunne jeg da godt tænke mig at få historien
mht. g-man osv helt på plads

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-12-04 16:59

Fra : Jackie

Dato : 23-12-04 17:04

Uden tvivl...

Fra : Dopedog

Dato : 23-12-04 17:13

Best. Game. EVER!

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-12-04 22:35

Nu går jeg ud fra det er PC-spil og ikke konsol-spil vi snakker om?

Emil

Fra : Peter T.

Dato : 23-12-04 22:48

Emil Jensen [2100] leverede følgende historie fra de varme lande:

> Nu går jeg ud fra det er PC-spil og ikke konsol-spil vi snakker om?

Hvis det kun galdt spil til pc, havde jeg også skrevet det.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-12-04 00:33

> Hvis det kun galdt spil til pc, havde jeg også skrevet det.

Årets spil 2004 kan da ikke være det, hvis det er PC spil der snakkes om.

/Kenneth Iversen

Fra : Dopedog

Dato : 24-12-04 11:02

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-12-04 11:59

> "Alle spil gælder da - også konsolspil og spil til N-Gage osv.. :)"

jeg ville så gerne kunne skrive resident evil 4 (NGC), men det kommer ikke
*buuuhuuuu*

Fra : Blix

Dato : 23-12-04 19:55

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-12-04 00:34

Nostalgi der vil noget :)

/Kenneth Iversen

Fra : Kim

Dato : 24-12-04 01:09

Fra : Rasmussen

Dato : 24-12-04 12:49

Og jeg som trode FarCry var det bedste og flotteste spil til dato blev meget
overrasket over MOHPA som jeg købte igår.

Grafikken overgår alt hvad jeg har set tideliger så derfor får det min
stemme selvom jeg ikke har gennemført det endnu!

MV Per R

Fra : Uffe Lindholt

Dato : 24-12-04 13:49

Jeg er skuffet :(

Lever ikke helt op til Mohaa

Multiplayer er med meget lag, og der er ikke særlige mange spillere.

Uffe

Fra : Silver

Dato : 25-12-04 01:04

Jeg har det præcis som dig!

Det er ret ensformigt at konstant at befinde sig i jungle, i Mohaa var man i
sne, skov, strand, bunkers, bygninger osv osv. Der var sgu variation i det
og det var nyskabende, husker stadig godt den første gang jeg gik igang med
landsætningsbanen, hvor SPR kørte for fuld knald på dvd'en og fjernsynet til
venstre for min computer viste blod og guts mens jeg selv spillede
banen.....BRRRRR det var sgu atmosfære for alle pengene!.

Bevares....det er da flot og meget stemningsfyldt, men måtte godt have mere
variation, jungle, jungle, skib, skib, robåd, jungle, jungle osv osv hehe.

Mvh
Silver.

Fra : ASKF

Dato : 25-12-04 02:52

Peter T. ytrede sig i <Xns95C87B13FA613muh@212.242.40.196> med dette:

Sacred er en ganske værdig afløser for D2LOD
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Frandsen

Dato : 27-12-04 10:51

Det er for vildt. Den mest avanceret grafik jeg har set til dags dato.
Kræver uber hardware for at køre godt/rigtig flot.

Fra : Peter T.

Dato : 27-12-04 12:10

Frandsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Det er for vildt. Den mest avanceret grafik jeg har set til dags dato.
> Kræver uber hardware for at køre godt/rigtig flot.

Jeg gad fandme også gerne spille det, hvis jeg ikke var for nærig med
skejserne! :)

Fra : Frandsen

Dato : 27-12-04 13:29

> Jeg gad fandme også gerne spille det, hvis jeg ikke var for nærig med
> skejserne! :)

Åh ja, men jeg synes at det er pengene værd, men man skal også have tiden
til det.

Fra : Frandsen

Dato : 27-12-04 13:30

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i en meddelelse
> Det er for vildt. Den mest avanceret grafik jeg har set til dags dato.
> Kræver uber hardware for at køre godt/rigtig flot.

Total kikser!! Det skulle være et svar til Årets Spil 2004.

Fra : DeadMeat

Dato : 28-12-04 17:27

Helt sikkert et varmt emne til årets spil...