Optøning af anden
Fra : Musse

Dato : 21-12-04 08:38

Hvornår tror i jeg skal tage mine 2 ænder ud af fryseren? Jeg har 2 ænder på
3000g som jeg vil tø op i køleskabet, og de skal i ovnen 11.00-11.30 tiden
på fredag. Er det for tidligt at tage dem op i dag?

Mus.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 08:50

"Musse" <s.n.y.d@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår tror i jeg skal tage mine 2 ænder ud af fryseren? Jeg har 2 ænder
> på 3000g som jeg vil tø op i køleskabet, og de skal i ovnen 11.00-11.30
> tiden på fredag. Er det for tidligt at tage dem op i dag?

Afhængigt af hvor i køleskabet og hvor koldt dit køleskab er, så ville jeg
tage dem op enten i aften eller i morgen tidlig.

Mvh Tommy

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 21-12-04 09:18

Hej!

Jeg ville tage dem ud af fryseren og stille dem i køleskabet i morgen
(onsdag) aften.

Hilsen
Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-12-04 09:21

"Musse" <s.n.y.d@mail.dk> wrote in message

> Er det for tidligt at tage dem op i dag?

Nej. Smid dem bare i køleskab nu.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 16.12.04)