CS:CZ Steam lan og bots?
Fra : JJ

Dato : 17-12-04 21:54

Hej

Vi er en mindre gruppe på 5, som spiller counterstrike på steam lan. Men vi
vil gerne have nogle bots med for at gøre det lidt sjovere, kan det lade sig
gøre?

JJ

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 18-12-04 00:06

JJ wrote:
> [...]
> vil gerne have nogle bots med for at gøre det lidt sjovere, kan det lade sig

Ikke over Steam -endnu. Det skulle være på vej i en fremtidig
opdatering. Ellers skal i køre, er det 1.5 eller 1.6 der kan?, uden
Steam, og så med podbot el. lign.

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : BuFFerz

Dato : 18-12-04 01:00

Hvilken typer server vil i bruge ?

Hvis det bare er en der starter et new game og de andre joiner - kan ham der
er server bare skrive bot_add ... eller noget i den retning.

Fra : Bo von Qualen

Dato : 19-12-04 03:45

mener helt bestemt at vi har spillet med podbot på steam ..ved at installere
den før steam og derefter kopiere den ind i den rette mappe i steam, kan
ikke lige huske hvordan ..men vi fik det til at virke , kan jeg huske