Øl i Deadline
Fra : Odd Bin

Dato : 17-12-04 04:40

Kurt Strand havde i Deadline besøg af en øl-kender,der havde et udvalg af
alternative øl med i studiet,bl.a en belgisk øl,med korkprop,der gav et
herligt smæld,når man trak den op.Det var en stor flaske og alc. procenten
var så vidt jeg husker på 9%,men det er altså også alt hvad jeg kan huske.

Nogen der så programmet eller genkender beskrivelsen,og ved hvad navnet på
øllen er,er jeg mycha interesseret.Takkos

Bedste hilsener

Fra : Devast8or

Dato : 17-12-04 07:20

Odd Bin wrote:
> [...]
>
> Nogen der så programmet eller genkender beskrivelsen,og ved hvad
> navnet på øllen er,er jeg mycha interesseret.Takkos

Er det ikke den der hedder St. Feullien (sp?)

Devast8or

Fra : NoMan

Dato : 17-12-04 07:35

Den hed Gouden Carolus Christmas

Hele udsendelsen kan ses her
http://www.dr.dk/nyheder/html/programmer/deadline/wmv/fredag.jhtml

--
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Fra : Odd Bin

Dato : 17-12-04 08:35

Mange tak for hjælpen.
Mvh Odd

"NoMan" <nomail@mail.dk> skrev

Fra : Christian

Dato : 20-12-04 14:39

Jeg kunne ikke se noget om øl i det afsnit.... er det blevet udskiftet med
et andet afsnit allerede?

--
/Christian
csa [AT] snog [DOT] dk