Bog på dansk om saucer/sovse
Fra : usenet@kikobu.com

Dato : 15-12-04 14:47

Hej. Nogen der kender en bog på dansk om fremstilling af saucer mv.
Jeg tænker her på saucer a la HP sauce, Worchester sauce, Ravigotte
osv. osv.

Morten

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 15-12-04 20:23

usenet@kikobu.com wrote:
> Hej. Nogen der kender en bog på dansk om fremstilling af saucer mv.
> Jeg tænker her på saucer a la HP sauce, Worchester sauce, Ravigotte

Sauce, sovs og dressing / opskrifter: Jonas Borssén, Bjørn Halling, Christer
Lingström ; og Jordbrukets provkök ; foto: Bo Appeltofft, Jan Bengtsson og
Björn Lindberg ; ideer ...: Jeanette Hollingworth ... [et al.] ; dansk
oversættelse ved Isabella Smith . - [Kbh.] : Lindhardt og Ringhof, 1995. -
102 sider : ill. i farver ; 31 cm

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]