Havecenter i både Århus og Esbjerg området~
Fra : jones_net

Dato : 14-12-04 23:33

Hejsa

Jeg vil høre, om nogen af jer kender et havecenter, som har en afdeling i
båd Århus og Esbjerg-området (30 km eller lign.)
Det er fordi jeg vil købe et gavekort i Århus, som kan bruges i Esbjerg...

/J

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-12-04 09:36

jones_net wrote:
> [...]
> afdeling i båd Århus og Esbjerg-området (30 km eller lign.)
> Det er fordi jeg vil købe et gavekort i Århus, som kan bruges i

Der er http://www.groennedanmark.dk/html/dit_havecenter.asp et i Skærbæk
og et i Hasselager.

M.v.h
Niels

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-12-04 09:41

jones_net wrote:
> [...]
> afdeling i båd Århus og Esbjerg-området (30 km eller lign.)
> Det er fordi jeg vil købe et gavekort i Århus, som kan bruges i

Og så er der http://www.planteskole-ringen.dk/landkort/oversigt.htm hvor
du skal et godt stykke ud af Randersvej til Spørring Planteskole, som er
min foretrukne planteskole. Der er en afdeling i Esbjerg.

M.v.h
Niels

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-12-04 09:59

On Tue, 14 Dec 2004 23:32:43 +0100, "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg vil høre, om nogen af jer kender et havecenter, som har en afdeling i
>båd Århus og Esbjerg-området (30 km eller lign.)
>Det er fordi jeg vil købe et gavekort i Århus, som kan bruges i Esbjerg...

Planteskoleringen har noget der ligner:

Spørring Planteskole, Randersvej 570, 8380 Trige
Esbjerg Planteskole, Storegade 280, 6705 Esbjerg Ø

....men ellers er det min erfaring at de fleste planteskoler tager imod
gavekort fra de fleste andre planteskoler - ligegyldigt hvilket
tilhørsforhold den har.
Alternativt kan man jo ringe til planteskolen hvor gavekortet skal
bruges og høre om de vil sende et med posten hvis man sender en check
først.

http://www.gartneriet.dk

Fra : jones_net

Dato : 15-12-04 15:16

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> [...]
> Alternativt kan man jo ringe til planteskolen hvor gavekortet skal
> bruges og høre om de vil sende et med posten hvis man sender en check

Ja, men jeg skal bruge det allerede på lørdag, da der skal holdes forjul
dér... Er lidt sent ude, men troede ikke det blev så tidligt...

/J

Fra : jenny og søren

Dato : 15-12-04 16:30

Hej Jones¨

hvad med Bilka´s havecenter dur det ???

der er da ihvertfal både afd. i esbjerg og århus(tilst)

mvh

Søren Brix