Efterlyses : Zoo magazine
Fra : Ingrid

Dato : 14-12-04 14:44

Hej NG

Måske ikke den helt rigtige sted at spørge men jeg prøver. Jeg efterlyses
gamle Zoo magazine blade fra 80'erne / 90'erne, og så kun dem der har en
stor artikel om tv-2.

Hvis der er nogen derude der har dem og vil sælge dem, eller endnu bedre -
lave en kopi af tv-2 artiklen (som jeg også gerne betaler for) er jeg glad.

Mvh.
Ingrid

Fra : Anders

Dato : 15-12-04 19:33

Ingrid wrote:
> [...]
>
> Hvis der er nogen derude der har dem og vil sælge dem, eller endnu
> bedre - lave en kopi af tv-2 artiklen (som jeg også gerne betaler

Jeg så for noget tid siden en hel samling af de omtalte blade i en
bytteforretning, husker dog ikke lige hvor - men var det ikke et forsøg
værd?

--
Anders

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 16-12-04 10:00

> Jeg så for noget tid siden en hel samling af de omtalte blade i en
> bytteforretning, husker dog ikke lige hvor - men var det ikke et forsøg
> værd?

Ja hvis du kan huske hvor du så dem ?

/Ingrid

Fra : Anders

Dato : 16-12-04 23:55

Ingrid [8000] wrote:

> Ja hvis du kan huske hvor du så dem ?

Desværre... Spørgsmålet er, om de forskellige bytteforretninger ikke kan
tjekke det, hvis de får et ring?

Som nævnt er biblioteket nok også et godt bud... Held og lykke!
--
Anders

Fra : ASKF

Dato : 16-12-04 02:39

Ingrid ytrede sig i <41beee04$0$13732$ba624c82@nntp03.dk.telia.net> med
dette:

> [...]
>gamle Zoo magazine blade fra 80'erne / 90'erne, og så kun dem der har en

Har du prøvet på biblioteket, hvis ikke dit lokale bibliotek har dem kan
de helt sikkert bestille dem hjem til dig.

>Hvis der er nogen derude der har dem og vil sælge dem, eller endnu bedre -
>lave en kopi af tv-2 artiklen (som jeg også gerne betaler for) er jeg glad.

Jeg kan ikke huske om jeg smed dem ud sidst jeg flyttede for nogle år
siden, men hvis jeg stadig har dem kan du få dem gratis (afhentes i
Ålborg eller Herning) +pp.

Jeg melder tilbage inden weekenden, hvis jeg kan finde dem.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 16-12-04 09:59

> [...]

> Jeg kan ikke huske om jeg smed dem ud sidst jeg flyttede for nogle år
> siden, men hvis jeg stadig har dem kan du få dem gratis (afhentes i

Det vil bare være super tusind tak!
Jeg afventer dit svar, ellers vil jeg prøve biblioteket !

/Ingrid

Fra : ASKF

Dato : 21-12-04 03:08

Ingrid [8000] ytrede sig i <N8cwd.34$Fv6.14@news.get2net.dk> med dette:

>Det vil bare være super tusind tak!
>Jeg afventer dit svar, ellers vil jeg prøve biblioteket !

Beklager jeg glemte at melde tilbage.

De er desværre smidt ud og det er kun nogle af de medfølgende CDer jeg
har tilbage.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 17-12-04 16:37

Ingrid wrote:
> [...]
>
> Hvis der er nogen derude der har dem og vil sælge dem, eller endnu
> bedre - lave en kopi af tv-2 artiklen (som jeg også gerne betaler

Mener at Byttecentralen[1] i Kolding har dem - i plastik og det hele(og
så koster de vist ikke rigtigt noget).

[1]
http://www.byttecentralen6000.dk/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 21-12-04 09:55

> Mener at Byttecentralen[1] i Kolding har dem - i plastik og det hele(og
> så koster de vist ikke rigtigt noget).
>
> [1]
> http://www.byttecentralen6000.dk/

Hej Torben,

Vil prøve at kontakte dem, tusind tak for hjælpen !

Hilsen
Ingrid

Fra : Sune Vuorela

Dato : 21-12-04 11:15

On 2004-12-14, Ingrid <kysbrudenNOSPAM@gmx.net> wrote:
> [...]
> gamle Zoo magazine blade fra 80'erne / 90'erne, og så kun dem der har en

De er vidst mest fra slutningen af halvfemserne.

> Hvis der er nogen derude der har dem og vil sælge dem, eller endnu bedre -
> lave en kopi af tv-2 artiklen (som jeg også gerne betaler for) er jeg glad.

Jeg har lige fundet min samling frem og bladret dem igennem - der var
ikke noget tv2 i dem jeg har.
Jeg har 11 og 13-20.

--
Sune

Fra : morten h.

Dato : 21-12-04 20:32

Ingrid skrev:

Jeg efterlyses
> gamle Zoo magazine blade fra 80'erne / 90'erne, og så kun dem der har en
> stor artikel om tv-2.

Zoo var det, der før hed Wild Magazine. Begge fra 90'erne.

Men hvad med at prøve Anders' bud: Biblioteket? Hvis de 8000 i dit
screen name henviser til postnummeret, er Hovedbiblioteket vist i
nærheden, og du kan reservere så godt som alle numre.

Wild:
http://medusa.aakb.bib.dk/is/www/full-sh.asp?base=åkb&fn=10521653ZX1995
Zoo:
http://medusa.aakb.bib.dk/is/www/full-sh.asp?base=åkb&fn=49211902

/Morten

Fra : ASKF

Dato : 22-12-04 10:45

morten h. ytrede sig i <41C87A12.B29ED407@snotmila.com> med dette:

>Ingrid skrev:
>
>Jeg efterlyses
>
>Zoo var det, der før hed Wild Magazine. Begge fra 90'erne.

Nej, en overgang udkom både Wild og Zoo.

Der var så nogle fra Wild som blev ansat på Zoo efter at Wild lukkede,
men det var to forskellige forlag som udgav dem.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 23-12-04 12:14

> Wild:
> [...]

Tusind tak for hjælpen Morten, det vil jeg gøre. (ja bor i 8000).

/Ingrid