Iron Storm
Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-12-04 13:10

Hej, er der nogen der kan hjælpe min søn, han har lidt problemer med at for
det første at tage ting op f.eks. førstehjælpsks. og våben og i det hele
taget at komme ud af bunkeren.

Fra : Hr. Albrechtsen

Dato : 13-12-04 13:38

www.gamefaqs.com

Fra : Carsten

Dato : 13-12-04 13:44

Måske kan du finde info her omkring din søns problemer.
http://www.dreamcatchergames.com/dci/ironstorm/official_site/index.html

Hilsen Carsten