Afvikle spil på harddisken og ikke fra cd
Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 13-12-04 08:54

Hej alle!

Jeg er ved at samle en pc til min søn.

Vi har en masse børnespil på cd og de virker fint. Men man skal have cd'en i
for at de kan afspilles.

Jeg ville gerne have dem til at ligge på harddisken. Så man bare kan starte
dem ved at trykke på et ikon på skrivebordet. Så man ikke skal skifte cd
hele tiden. Med risiko for af han får dem ødelagt (ridset eller på anden
måde beskadiget). Det er nemlig en computer til hans værelse.

Er der nogle der kender et lille program til at snyde spillene.

Så de kan afvikles fra harddisken?

Med venlig hilsen

Rasmus Berntsen

Fra : Zif

Dato : 13-12-04 09:33

Du kan med fordel bruge programmet Daemon, som kan lave op til 4 virtuelle
cd drev. Så skal
du bare lave et "iso" af dine cd'er, og lægge dem på harddisken, så kan
daemon "mounte" dem.

Daemon kan hentes her http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php

Zif

"Rasmus Berntsen" <Rasmus.Berntsen_"fjern_dette"@webspeed.dk> wrote in
message news:41bd4ab2$0$56256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : JH

Dato : 13-12-04 10:09

Rasmus Berntsen" <Rasmus.Berntsen_"fjern_dette wrote:
> Vi har en masse børnespil på cd og de virker fint. Men man skal have cd'en i
> for at de kan afspilles.
>
> Er der nogle der kender et lille program til at snyde spillene.
>
> Så de kan afvikles fra harddisken?

Du kan hente no-cd cracks her:

http://www.gamecopyworld.com/

http://www.megagames.com/gcracks.html

Fra : Carsten

Dato : 13-12-04 11:11

JA, NO-CD cracks er nok det nemmeste hvis det findes til spillet.

NO-CD cracks er en ny opstartsfil til spillene som erstatter de
originale opstartsfiler men ikke ber om CD/DVD i drevet.

Og det først link JH nævner har utroligt mange ved jeg.

Hilsen Carsten

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-12-04 11:16

Rasmus Berntsen skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kender et lille program til at snyde spillene.
>
> Så de kan afvikles fra harddisken?

Enten nocd-cracks som JH skrev eller et program til virtuelle drev som Zif
skrev.
Jeg vil anbefale alcohol 120%.
Det kan lave en masse viruelle drev.
Det kan lave images - som så mountes på de virtuelle drev.
Det er et brændeprg. - hvis man skulle få brug for sådan noget.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 13-12-04 11:43

Hej Alle!

Mange tak jeg tror jeg har hvad jeg skal bruge eller hvordan jeg kommer
videre med det

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen