en film af en, som gennemfører half life 2
Fra : Peter T.

Dato : 09-12-04 08:07

Jeg har fornylig set filmen af en, som gennemfører hele HL1 på 45 min og 45
sek, og her er der en, som gennemfører HL2 på omkring 3 timer. Der er
muligvis klippet i den, så kun de bedste levels vises, men alligevel...
For en ting er sikkert; jeg skal øve mig lidt mere med sigtekornet, hvis
jeg skal have chance for blot en enkelt frag i en head-to-head mod ham her.
:)

Den fylder 1.5 GB og kan hentes på:

<ftp://movies12.archive.org/0/movies/HalfLife2_25735/HalfLife2_25735
_HQ.avi>

Filmen med HL1 (150 MB), som gennemføres på 45:45, kan hentes på:

<http://dynamic.gamespy.com/~sda/demo.pl?other/HalfLife_4545.zip>

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Casper Bang

Dato : 09-12-04 10:48

> Jeg har fornylig set filmen af en, som gennemfører hele HL1 på 45 min og
> 45
> sek, og her er der en, som gennemfører HL2 på omkring 3 timer.

Damn, imponerende!
Jeg fik først gennemført det i går, selv om jeg købte det et par dage efter
release.
Nok det bedste FPS-spil jeg nogensinde har spillet... fede puzzels, en
(trods alt) gribende historie, og ikke nogen særlige gentagelser.
Da jeg gennemspillede HALO var mappene jo ét stort copy/paste - her er der
hele tiden forskellige textures, maps etc...

Et fedt spil.

Jeg er i gang med at downloade filmen.. om 12 timer er den nede :p

Fra : Steen

Dato : 09-12-04 11:01

Peter T. wrote:

> Filmen med HL1 (150 MB), som gennemføres på 45:45, kan hentes på:
>
> <http://dynamic.gamespy.com/~sda/demo.pl?other/HalfLife_4545.zip>

Øh, er jeg den eneste, der *slet* ikke kan få det link til at virke?

/steen

Fra : Søren R

Dato : 09-12-04 13:51

On Thu, 9 Dec 2004 11:01:27 +0100, "Steen" <virker@ikke.invalid>
wrote:

>Øh, er jeg den eneste, der *slet* ikke kan få det link til at virke?

Der er et link til videoerne på siden i min signatur. Både høj og lav
kvalitet.

--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤ <-- Looking for news writers!

Fra : Peter T.

Dato : 09-12-04 17:15

Steen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Øh, er jeg den eneste, der *slet* ikke kan få det link til at virke?

Nej. Linket spillede fint for en uge siden, men nu er det helt kinesisk.

Fra : Carsten

Dato : 09-12-04 11:11

Se evt. også download links her:
http://www.gamershell.com/news/18921.html
HL2 er noget mindre i MB, mens HL1 er noget større i MB.

Hilsen Carsten

Fra : Thomas

Dato : 09-12-04 18:44

> [...]
> :)
>
> Den fylder 1.5 GB og kan hentes på:
>
> <ftp://movies12.archive.org/0/movies/HalfLife2_25735/HalfLife2_25735

Hej.
Efter teeemlig lang tids venten har jeg fået filmen hjem nu.

Når jeg starter klippet så siger windows mediaplayer at der er "Fejl under
hentning af Codecs "
Lyden er fin, men intet billed på.... Øv...

Jeg har lige installeret en frisk mediaplayer vers. 10.0 til min XP.

Øhhh...
Nogen ideer hvad jeg nu gør ?

Thomas.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-12-04 18:58

Forsøg at se den med VLC Player.. www.videolan.org/vlc

Fra : Carsten

Dato : 09-12-04 20:06

Mine Codec problemer forsvandt efter installation af følgende:
"K-Lite Mega Codec Pack 1.03"
http://www.k-litecodecpack.com/

Håber du kan få løst dine Codec problemer med den !

Hilsen Carsten

Fra : Thomas

Dato : 10-12-04 06:27

Hej.

Kan nogen afsløre hvilken Codecs som er benyttet i videodelen ?

Jeg vil jo gerne se filmen, men synes heller ikke at jeg bare vil
installerer 1000 forskellige Codecs og så håbe på at jeg rammer den rigtige.

Det burde kunne ses vha. egenskaber når filmen køre.........( Er mit bedste
bud )

Thomas.

Fra : Peter T.

Dato : 10-12-04 07:34

Thomas leverede følgende historie fra de varme lande:

> Kan nogen afsløre hvilken Codecs som er benyttet i videodelen ?

Bum... Det eneste codec, som jeg svjv har installeret udover dem, som
følger med windows, er den seneste divx.

Fra : Thomas

Dato : 10-12-04 08:02

Yepper.....

Det var det som skulle til.....
Takker..

Thomas.

Fra : preben nielsen

Dato : 10-12-04 18:54

"Thomas" <oz1jte@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Kan nogen afsløre hvilken Codecs som er benyttet i videodelen ?

http://avicodec.duby.info/

Dette program kan fortælle dig hvilket codec der bruges. .......
plus meget andet.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Dopedog

Dato : 09-12-04 21:37

> Filmen med HL1 (150 MB), som gennemføres på 45:45, kan hentes på:
>
> <http://dynamic.gamespy.com/~sda/demo.pl?other/HalfLife_4545.zip>

Er det bare mig der ikke kan få den til at du eller ... ??

Fra : Klaus G.

Dato : 09-12-04 22:05

> Den fylder 1.5 GB og kan hentes på:
>
> <ftp://movies12.archive.org/0/movies/HalfLife2_25735/HalfLife2_25735
> _HQ.avi>

Har set filmen nu, mere eller mindre. Og jeg er overbevist om at der kommer
en som kan gøre det en hel del bedre. Nu er der en som har gjort det
hurtigt. Det næste bliver at gøre det uden at affyre ét eneste skud, eller
skyde nogen som helst fjender(udover key NPC's). Osv osv osv. :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-12-04 22:22

Klaus G. wrote:

> [...]
> hurtigt. Det næste bliver at gøre det uden at affyre ét eneste skud, eller
> skyde nogen som helst fjender(udover key NPC's). Osv osv osv. :)

Jeg undrer mig over et par småting...

1. I starten når han bliver kaldt ind i et rum (lige efter "fjenden"
sparker en dør ind) så går han ind i et rum hvor der står en kvinde helt
stille med armene ud til siden.. Set at hun står i sengen?

2. Når han senere i forløbet når ned til de gode (og får gravity gun),
så går NPC-personerne ikke.. de glider nærmest.. meget underligt..

3. De forskellige steder hvor der loades, har han flere gange forskellig
antal patroner før og efter loaden.. synes jeg at jeg bemærkede...

Ellers okay spillet.. Headshots klarer han nu okay :)

Mikael