Engelsk plumpudding
Fra : K. W. Børgesen

Dato : 09-12-04 23:20

Tak for svar på min efterlysning af en engelsk plumpudding.

Food from Home førte puddingen i deres sortiment, men havde udsolgt for i
år.

Specialkøbmanden havde flere forskellige valgmuligheder, hvoraf de solgte
mig den helt rigtige.

så, igen - mange tak for svarene og god Jul!

Venlig hilsen
Keld Westergaard Børgesen

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 23:34

"K. W. Børgesen" <kwb@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig den helt rigtige.
>
> så, igen - mange tak for svarene og god Jul!

Velbekomme, og i lige måde

Tak for tilbagemeldingen.

Tina