Se alle ugens reklamer ét sted!
Fra : Theis

Dato : 19-05-01 08:30

Hej!

Jeg faldt lige over en fed side i går - www.discountguiden.dk !
Her kan man se alle dagligvare tilbudene fra de billigste
supermarkeder i danmark hver uge, søge i tilbuddene og lave sin egen
huskeliste!!
Jeg personligt plejer at bruge en rum tid på at gennemlæse alle de
reklamer der strømmer ind af døren - de kan jeg nu klare på ingen tid!
Varm anbefaling fra mig til jer!
Tilmed kan man få tilsendt de bedste tilbud med email hver uge!

Go' fornøjelse!

Hilesen Theis Olesen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 19-05-01 08:50

Theis skrev:

> Jeg faldt lige over en fed side i går - www.discountguiden.dk !
>   [...]
> Hilesen Theis Olesen

Faldt du virkelig over den i går? Lad os se:

#v+
$ whois discountguiden.dk | grep ^person
person: Theis Olesen
$
#v-

Hm...

// Klaus

Fra : Jan Boegh

Dato : 19-05-01 14:24

"Klaus Alexander Seistrup" <kas@magnetic-ink.dk> wrote in message

> Faldt du virkelig over den i går? Lad os se:

Jamen Klaus - hvilken mistro til sine medmennesker.
Han havde selvfølgeligt glemt at han selv havde registreret siden - det kan
man da let komme til at gøre!

mvh
Jan

Fra : Thai-food

Dato : 19-05-01 18:00

Vorherre bevares...... Jeg gør det da i det mindste åbenlyst , og inden for
" Topic" i denne gruppe...

> flot afsløret !!! >

Kim
www.Thai-food.dk

Fra : JHR

Dato : 19-05-01 16:28

Tsk, tsk, er der da heller ingen ærlige mennesker tilbage?

Klaus Alexander Seistrup <kas@magnetic-ink.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrn9gc9ci.e44.kas@zigzag.magnetic-ink.dk...

Fra : Theis

Dato : 20-05-01 08:43

On Sat, 19 May 2001 17:28:23 +0200, "JHR" <j_have@post3.tele.dk>
wrote:

>Tsk, tsk, er der da heller ingen ærlige mennesker tilbage?

Hmm - jeg synes faktisk at jeg lagde så tykt på at ingen kunne være
itvivl om at det var en side jeg lige havde lanceret :)) Men så fik vi
da fastslået at folk her i gruppen er vågne!

Men det sagt - synes jeg I ska kigge indpå siden - se om den er noget
værd - og så evt. komme med forslag til forbedringer!

Hilsen Theis

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 20-05-01 11:04

On Sun, 20 May 2001 09:43:15 +0200,
Theis <cadex@mail1.stofa.dk> wrote:

>Men det sagt - synes jeg I ska kigge indpå siden - se om den er noget
>værd - og så evt. komme med forslag til forbedringer!

Det kan jeg da hurtigt. Så vidt jeg kan se er alle tilbud ikke med.
Desuden er der en alt for lille delmængde af supermarkederne med.
Derudover ligner siden noget der er gået fuldstændigt galt i den ene af
de browsere jeg prøvede med. (Lidt mindre galt i den anden).

--
Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : kautaq

Dato : 21-05-01 00:44

Theis wrote:

Ring ring!

> Jeg faldt lige over en fed side i går -

Det abonerer vi ikke på her!

> Her kan man se alle dagligvare tilbudene fra de billigste
> supermarkeder i danmark hver uge, søge i tilbuddene og lave sin egen
> huskeliste!!

Der er ingen hjemme!

> Tilmed kan man få tilsendt de bedste tilbud med email hver uge!

Jeg skal sgu' ikke ha' nogen email, gå deres vej - skrub af!

> Go' fornøjelse!

PS: Er det ikke Jan Monrads stemme man hører i introen
til Hjemmeservice?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 21-05-01 07:56

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> wrote:

>Jeg skal sgu' ikke ha' nogen email, gå deres vej - skrub af!
Tihi

>PS: Er det ikke Jan Monrads stemme man hører i introen
> til Hjemmeservice?
Jo, det er det.

--
..: Kåre Nejmann :.