Bee Gees på TV2-Charlie
Fra : Morten Snedker

Dato : 06-12-04 15:46

Midt i programmet med Bee Gees faldt undertegnede ind. Midt i en sang
med sækkepibe-toner, dybe trommer og Robin Gibbs vokal. Det lød
hamrende godt.

Men jeg fandt ikke ud af sangens titel. Nogen her som ved, hvilken
sang det er?

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Jens Hedegaard

Dato : 10-12-04 13:35

Hejsa!
Jeg har ikke set omtalte program, men gætter på at der er tale om
Isle
of Man's nationalsang. Den hedder "Arrane Ashoonagh Dy Vannin" og er
skrevet på en gammel traditionel melodi. Bee Gees har i hvert fald
sunget den i en koncert optaget på TV for nogle år siden med
synth-sækkepiber og meget smukt sunget af Robin...
mvh
Jens