Garderobestang ned fra loftet i entré???
Fra : KS

Dato : 07-12-04 15:16

Jeg vil gerne i min entré sætte en garderobestang op, der hænger ned fra
loftet i et par wirer el. lign.

Hvordan gør jeg det bedst? Selve stangen og wirerne er til at have med at
gøre, men hvordan sikrer jeg mig, at det holder - hvad gør jeg for at sikre,
at garderobestangen ikke falder ned fra loftet? Er det noget med at sikre
skruerne - eller hvad der nu skal til - på bagsiden af loftsbrædderne? Selve
stangen er ca. 1 meter, så vægten med jakker osv. bliver jo alligevel ret
høj...

På forhånd tak.

Fra : John Smith

Dato : 08-12-04 23:45

KS wrote:
> [...]
> stangen er ca. 1 meter, så vægten med jakker osv. bliver jo alligevel ret

Hvis dine loftsbrædder er rustikbrædder, eller det der er værre. Så skal
du enten finde lægten og skrue op gennem brædderne i den. eller hvis det
ikke passer med stangen, så skrue brædderne som stangen skal hænge i
ekstra godt fast i lægterne med skruer. Selve brædtet skal nok holde,
men de er normalt sat op med en dykker og der er grænser for hvad de kan
tage..

Mvh
John Smith