DVD-brænder fra Telebutikken?
Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 05-12-04 19:27

Hej i gruppen!

Jeg faldt lige over en DVD-brænder fra telebutikken.
http://www.minreklame.dk/image.frame.php?page=11&sid=2099&zoom=2&no_pages=16&url=TDC/uge50_8R9igohR&tid=77#start

Umiddelbart lyder det som en ganske god handel - men er der mon nogen der
ved, om den
spiller sammen med min iBook (som har USB2) og kører Panther? Om det er
firewire eller USB2?
Jeg kan ikke lige finde noget info på den...

vh
Simon

Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 05-12-04 19:34

> [...]
> firewire eller USB2?
> Jeg kan ikke lige finde noget info på den...

fandt lige et link til den
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid%3DOIgrw3oHC9kr0Du1R07razMk01al6usZ5cHVl-YcvBzkuP6T9_OvV7V8?ProductUUID=vegKamdglY4AAAEAUEBOs0Wh&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_data_hardware_hardware&CategoryName=tdc_p_data_hardware_hardware&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

men stadigvæk: nogen der ved om den kan køre på min iBook og Panther?

vh

Simon

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-12-04 17:38

Simon Tved Bakken <simonSPAM@tvedbakken.xx> wrote:

> [...]
> e=tdc_p_data_hardware_hardware&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog
>
> men stadigvæk: nogen der ved om den kan køre på min iBook og Panther?

det kan den med 99.99& sikkerhed (er ikke online og kan derfor ikke
følge dit link), du vil dog ikke kunne bruge iDVD.