Fliser i haven?
Fra : Rene Jensen

Dato : 05-12-04 13:57

Jeg skal have lagt fliser i haven,en terrasse,altså støbt ligesom indendørs
hvordan gør jeg skal der ligges net i? hvor meget beton osv.

Fra : TG4600

Dato : 06-12-04 08:36

"Rene Jensen" <anemonevej18@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg skal have lagt fliser i haven,en terrasse,altså støbt ligesom
indendørs
> hvordan gør jeg skal der ligges net i? hvor meget beton osv.

Hvor vil du støbe, når der skal lægges fliser. Man plejer at lægge fliser på
en "passende" bund af stabilgrus + afretningsgrus. Der er i hvert tilfælde
ikke noget behov for at støbe en armeret bund, med mindre der er nogle helt
specielle lokale forhold der gør sig gældende...

/TG

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-12-04 09:54

TG4600 wrote:
> [...]

helt
> specielle lokale forhold der gør sig gældende...

Jeg spekulerer på om Rene måske overvejer at lægge klinker på terrassen...

/Jakob

Fra : Rene Jensen

Dato : 06-12-04 20:09

Ja det er klinker jeg skal have,men der står altså frostsikre fliser til
udendørs/indendørs på pakken,jeg har lagt mange 100 kvm. alm. fliser.men de
her skal støbes ligesom de er om vores pool.
mvh.Rene