Program til at gendanne billeder på flash-~
Fra : Kristian Storgaard

Dato : 04-12-04 11:08

Hej gruppe,

Er der nogen, der kender et nemt tilgængeligt program til Mac, som kan
hjælpe mig med at gendanne billeder på et Compact Flash-kort fra mit
digitalkamera, som jeg har slettet ved en fejl?

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Fra : Kell Christensen

Dato : 04-12-04 14:14

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> [...]
> hjælpe mig med at gendanne billeder på et Compact Flash-kort fra mit
> digitalkamera, som jeg har slettet ved en fejl?

Hej
Lexar har noget rescue - men det kræver vist deres enen kortlæser

www.lexarmedia.com/

Image Rescue 1.3.2

READ ME

Image Rescue can recover the most popular image files (including JPEG,
TIFF and RAW pictures) from Lexar Media USB Enabled CompactFlash.
Although internal testing has revealed over a 90% success rate, Lexar
Media doesn't guarantee that Image Rescue software will recover any or
all images. Not all RAW image files are supported.

Image Rescue 1.3 fixes incompatibility problems with Professional Series
24X Write Accelerated Compact Flash Cards. Customers with these cards
should not use Image Rescue 1.1.

Image Rescue 1.3.2 Allows formatting cards larger than 2GB.

Requirements
Mac OS X, ver. 10.1.5 or greater
Lexar Media USB enabled CompactFlash Card
JumpShot Cable (black), Lexar CompactFlash Reader (purple) or Lexar USB
Multi-card Reader (green)

Kell

Fra : Karl Erik Andersen

Dato : 04-12-04 18:06

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> [...]

Picture Rescue fra Prosoft Engineering:

http://www.prosofteng.com/products/picture_rescue_info.php?PHPSESSID=3ff
3f79e90f5defd2b44d6b44aba3c8d

Jeg har ikke prøvd dette, men Data Rescue fra samme produsent, og det
reddet 4500 scans jeg nødig ville gjøre om igjen.

--
Karl Erik Andersen
webmaster@REMOVEexpectingrain.com