Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige LowePro tasker hvor?
Fra : Carsten

Dato : 03-12-04 22:53

Hejsa.

Jeg har tidligere herinde set et link til en svensk butik der solgte "billige"
LowePro tasker, problemet er bare at jeg ikke kan finde stede igen. Er der
nogle der kender billige steder at købe LowePro?

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 23:09

Vedr. LowePro:
Jeg fandt ud af, at ingen danske internetbutikker kunne konkurrence med
priserne i de fysiske Japan Photo butikker !

mvh
Flemming

Fra : PerM

Dato : 04-12-04 10:17

Hej Flemming
Tjekkede du også den her http://www.photoshop.dk ?
Jeg købte for nylig en LowePro Nova 4 AW til 599 kr hos dem. Samme taske
skulle jeg give meget mere for i Japan Photo. Jeg tjekkede også en del tyske
og svenske onlinebutikker, men med forsendelse kunne det faktisk bedre
betale sig at handle hos Photoshop Danmark. På ders hjemmeside har de kun de
"små" tasker fra LowePro, men de kan sagtens skaffe de "store" og rygsække
til fornuftige priser.

mvh
PerM

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 04-12-04 01:21

Det var formentlig: http://www.cyberphoto.se/

> LowePro tasker, problemet er bare at jeg ikke kan finde stede igen. Er der
> nogle der kender billige steder at købe LowePro?

http://www.waltersphotovideo.co.uk
http://www.technikdirekt.de

Jeg har kun personlig erfaring med sidstnævnte.

mvh
Flemming

---

Fra : RLJ

Dato : 04-12-04 02:38

> http://www.waltersphotovideo.co.uk
> http://www.technikdirekt.de

Tjekkede lige priserne hos www.technikdirect.de med www.foto-palme.de
for en LowePro Stealth Reporter 300AW

Hos Technikdirekt kostede den 117,- EUR
Hos Foto-Palme 99,50 EUR

Blot til orientering

Ralph

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 04-12-04 16:56

> Tjekkede lige priserne hos www.technikdirect.de med www.foto-palme.de
> [...]
Det er svært at generelisere.

Jeg har netop bestilt en Lowepro Top Loader 75 AW hos technikdirekt til 90
EUR Jeg kan se at foto-palme har den til 101.25 EUR og er dermed dyrere.
Men en Lowepro Top Loader 70 AW koster kun 65.50 EUR hos foto-palme.de, hvor
den koster 85 EUR hos technikdirekt.de, så her er det omvendt.

mvh
Flemming

---

Fra : RLJ

Dato : 04-12-04 02:22

> [...]
der
> nogle der kender billige steder at købe LowePro?

Det var måske på denne adresse: www.scandinavianphoto.se ?

Jeg har én mere, men i Tyskland - www.foto-palme.de

Jeg har ved sidstnævnte netop bestilt en Lowepro Stealth Reporter 300AW.
Den var lige så billig der som i Sverige og så havde de også lige det
flashkabel
jeg manglede, til en pris der er langt under alle andres.

Ralph

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-12-04 17:20

--

"RLJ" <list-jensen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ralph

> Det er vigtigt at tjekke forsendelsesomkostningerne: Prøv at se hvad det
"Vad kostar frakten? Ett vanligt paket kostar 299 kr med moms (239,20kr utan
moms)."