[Mac OS X] Hvordan kan jeg sætte en genvej~
Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 03-12-04 12:38

Hvordan kan jeg sætte en genvejstast til at ændre et vindues størrelse i
Mac OS X (Aqua)?

/Jacob

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-12-04 12:43

Jacob Sparre Andersen <sparre@nbi.dk> skrev 2004-12-03:
> Hvordan kan jeg sætte en genvejstast til at ændre et vindues størrelse i
> Mac OS X (Aqua)?

Prøv at spørge i en mac gruppe, det har ikke rigtigt noget med unix at gøre.

Martin

med mindre andet er angivet.

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 03-12-04 13:02

Martin Schultz skrev:

> Prøv at spørge i en mac gruppe, det har ikke rigtigt noget med unix at gøre.

Du mener ligesom spørgsmål om Firefox og X ikke rigtig har noget med
Unix at gøre?

/Jacob (der kun forsøger sig med Mac OS X _fordi_ det er en Unix)

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-12-04 13:34

Jacob Sparre Andersen <sparre@nbi.dk> skrev 2004-12-03:

> Du mener ligesom spørgsmål om Firefox og X ikke rigtig har noget med
> Unix at gøre?

Der findes en bedre gruppe til formålet (dk.edb.mac). Hvis der ikke var nogen
mac gruppe var det helt klart relevant. Det har jo heller ikke direkte
noget forhold til *nix delen af OSX.

Spørgsmål til X havde heller ikke rigtigt hørt til her hvis der var en
dk.edb.system.unix.x eller dk.edb.x-windows gruppe.

Martin

med mindre andet er angivet.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-12-04 13:18

Jacob Sparre Andersen <sparre@nbi.dk> writes:

> Hvordan kan jeg sætte en genvejstast til at ændre et vindues størrelse
> i Mac OS X (Aqua)?

Det har tidligere ikke været muligt.
--
Thorbjørn Ravn Andersen