Firefox kan ikke finde siden
Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 01-12-04 16:05

Hej NG

Jeg er træt af at firefox ofte meddeler at den ikke kan finde en given
side. Hvis jeg prøver en gang til kommer siden som regel frem. Den er
som om den tid der går før firefox kommer ind på siden er sat for lavt,
så firefox tror den ikke kan komme ind, Jeg sidder på en 512/512 og OS
10.3.6. samt nyeste version af firefox. Er der ikke et sted hvor jeg kan
hæve tidstolerencen inden firefox meddeler at den ikke kan finde siden?

Thomas

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-12-04 14:15

In dk.edb.mac, Thomas Bach Piekut <piekut@mail.dk> wrote:

> [...]
> 10.3.6. samt nyeste version af firefox. Er der ikke et sted hvor jeg kan
> hæve tidstolerencen inden firefox meddeler at den ikke kan finde siden?

Skriv:

about:config

I adressefeltet, og søg derefter på 'timeout', så finder du nok noget du
kan ændre på der.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"If there's anything more important than my ego,
I want it caught and shot now."

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 02-12-04 16:06

In article <1go4huh.14bijlr697lemN%piekut@mail.dk>,
piekut@mail.dk (Thomas Bach Piekut) wrote:

> [...]
> 10.3.6. samt nyeste version af firefox. Er der ikke et sted hvor jeg kan
> hæve tidstolerencen inden firefox meddeler at den ikke kan finde siden?

Jeg er ikke sikker på om denne ændring kan afhjælpe dit problem, men kig
på det alligevel:

http://www.mozilla.org/support/firefox/tips#oth_rendering

Sakset fra Mozilla.org:

"Speed up page rendering

By default, Firefox doesn't try to render a web page for 250
milliseconds, because it's waiting for data. If you add the code below
to your user.js file, Firefox immediately tries to render the page, even
without complete data. The drawback is on slower machines where doing a
"reflow" may actually cause the total page load time to be longer.

// Last value in milliseconds (default is 250)
user_pref("nglayout.initialpaint.delay", 0);

Mvh
Jacob