Hvad hed spillet?
Fra : Anders K.

Dato : 28-11-04 00:09

I mine tidlige computerdage (1993-1994) spillede jeg et spil på computeren,
der på daværende tidspunkt var ret avanceret. Nu har jeg fået den gale idé
at ville finde spillet igen, da det var helt fantastisk. Jeg håber at I kan
hjælpe mig.

Spillet gik ud på at man skulle placere en masse effekter rundt omkring på
skærmen med det formål at få en lille bold fra det ene hjørne til det andet.
Det kunne f.eks. være en vippe, et badekar eller en ko, der sparkede bolden
afsted. Sådan rigtigt Storm P.-agtigt.

Jeg ved godt, at det ikke er mange ledespor, men jeg håber at nogen derude
også var tryllebundet at dette spil og kan huske navnet på det.

Tak for hjælpen.

Anders K.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-11-04 00:20

Anders K. wrote:

> Spillet gik ud på at man skulle placere en masse effekter rundt
> omkring på skærmen med det formål at få en lille bold fra det ene
> hjørne til det andet. Det kunne f.eks. være en vippe, et badekar

"The Incredible Machine"

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders K.

Dato : 28-11-04 03:24

Tak for hjælpen. Dit svar er fuldkommen korrekt.

Med venlig hilsen

Anders K.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-11-04 11:54

Anders K. wrote:

> Tak for hjælpen. Dit svar er fuldkommen korrekt.

Jeg fandt iøvrigt 2 af dem på http://www.the-underdogs.org/ - de er
abandonware.

1'eren skal afvikles under DOSBox hvis man har Windows2000/XP og 3'eren
skal afvikles i kompatibilitetstilstand ved samme OS'er.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 00:29

On Sun, 28 Nov 2004 00:08:32 +0100, "Anders K."
<anders.k@[remove]get2net.dk> wrote:

> [...]
>Det kunne f.eks. være en vippe, et badekar eller en ko, der sparkede bolden

Jeg vil tro det du leder efter er: Professor Tim's The Incredible
Machine - eller blot The Incredible Machine.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Anders K.

Dato : 28-11-04 03:25

Hej Claus.

Tak for dit svar. Rart at komme videre i mit liv

Med venlig hilsen

Anders K.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-11-04 11:41

"Anders K." <anders.k@[remove]get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Claus.
>
> Tak for dit svar. Rart at komme videre i mit liv
>
> Med venlig hilsen
>
> Anders K.

Og der er endda kommet flere af dem. Jeg tror endda, jeg har et par
liggende. De skal nok findes frem igen, for ganske rigtigt: intet mindre end
genialt!!

/Ole

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 30-11-04 15:07

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>

> Og der er endda kommet flere af dem. Jeg tror endda, jeg har et par
> liggende. De skal nok findes frem igen, for ganske rigtigt: intet mindre

Det kan også hentes lovligt fra www.the-underdogs.org

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 17:21