Steam, Counter-Strike og Bots
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 27-11-04 18:48

Hep!
Jeg synes ikke jeg kan finde noget nogen steder om hvordan man får bots
til at virke med CS under Steam???
Er der en måde, og er der nogen der lige gider bruge lidt tid på at
guide mig i retning af de relevante hjemmesider, eller bare fortælle mig
at det ikke kan lade sig gøre...

Mvh. Jakob Færch-Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-04 19:32

"Uncle Evil@home" wrote

> Jeg synes ikke jeg kan finde noget nogen steder om hvordan man får bots
> til at virke med CS under Steam???

Det kan du ikke endnu
Bots bliver enablet senere i en større update lader det til :-/

- Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 27-11-04 19:45

Peter Lykkegaard wrote:
> "Uncle Evil@home" wrote

> Det kan du ikke endnu
> Bots bliver enablet senere i en større update lader det til :-/
>
> - Peter

Ok, takker
/Jakob

Fra : BuFFerz

Dato : 28-11-04 12:38

Hvis Du køber Counter-Strike: Condition Zero
får du bots med - og de er ret godt lavet.