[HL2] broen på highway 17 (spoiler)
Fra : Peter T.

Dato : 25-11-04 15:59

Jeg mener der er blevet spurgt om dette før, men kan ikke finde indlægget.

Jeg er kommet til havnen med kranen, hvor jeg har løftet bilen op med
kranen og den er nu på vejen igen. Helikopteren er skudt ned og jeg kan
umiddelbart ikke finde andre veje end at køre over broen, som jo er gået i
stykker. Men uanset hvor hurtigt jeg kører, bliver mine hop altid for
korte.

Hvad gør jeg her? Skal jeg bygge vinger på min bil? :)

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Peter T.

Dato : 25-11-04 16:05

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Hvad gør jeg her? Skal jeg bygge vinger på min bil? :)

Glem det. Jeg vidste slet ikke, at øsen havde en turbofunktion. :)

Fra : S. Andersen

Dato : 25-11-04 22:19

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Glem det. Jeg vidste slet ikke, at øsen havde en turbofunktion. :)

Jeg har en kammerat som brugte sin Gravety-Gun for at skubbe bilen op af
klippen så han kunne komme videre ... lidt alternativt, men det virkede :)

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-11-04 22:25

"S. Andersen" <nanan@spamnot.com> skrev i en meddelelse
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Jeg har en kammerat som brugte sin Gravety-Gun for at skubbe bilen op af
> klippen så han kunne komme videre ... lidt alternativt, men det virkede :)

Tror også jeg har brugt rigtig mange alternative metoder for at komme
videre... lol

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-11-04 16:05

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> korte.
>
> Hvad gør jeg her? Skal jeg bygge vinger på min bil? :)

Husker du at bruge turboen?

Venligst

Fra : Peter T.

Dato : 25-11-04 16:06

Søren Christensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Husker du at bruge turboen?

Jeg anede faktisk ikke, at den havde turbo. ;)

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-11-04 17:30

> Søren Christensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg anede faktisk ikke, at den havde turbo. ;)

God fornøjelse. Den får du også glæde af andre steder.

Fra : Peter T.

Dato : 25-11-04 17:56

Søren Christensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> God fornøjelse. Den får du også glæde af andre steder.

Tjah tjoh... Lidt sent nu, da jeg allerede har smidt bilen for at komme
videre.

Anyway! Noget siger mig at Valve har haft Citroen 2CV, som forbillede, da
de tegnede bilen. Motorlyden, chassisformen og de tynde hjul minder helt
vildt meget om kultbilen over alle kultbiler. :)

Fra : Ivan

Dato : 25-11-04 20:52

> [...]
> de tegnede bilen. Motorlyden, chassisformen og de tynde hjul minder helt
> vildt meget om kultbilen over alle kultbiler. :)

Damn....har aldrig set en 2CV med en flaske lattergas..???

Fra : Stærk Tobak

Dato : 26-11-04 12:12

On Thu, 25 Nov 2004 16:56:12 +0000 (UTC), "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>de tegnede bilen. Motorlyden, chassisformen og de tynde hjul minder helt
>vildt meget om kultbilen over alle kultbiler. :)

Det er bare en simpel dune-buggy måske een som dev-team har eller har haft.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 25-11-04 19:19

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> writes:
> Jeg anede faktisk ikke, at den havde turbo. ;)

Hvordan i alverden kom du så væk fra stranden hvor man starter med
buggyen?
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Peter T.

Dato : 25-11-04 22:48

Lars Balker Rasmussen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Hvordan i alverden kom du så væk fra stranden hvor man starter med
> buggyen?

Turboen var ikke nødvendig der.