Spøgelser i Sims 2
Fra : Nielsen

Dato : 25-11-04 12:13

Hvordan kan man komme til at se et spøgelse?

mvh
Nielsen

Fra : Stærk Tobak

Dato : 25-11-04 14:17

On Thu, 25 Nov 2004 12:12:34 +0100, "Nielsen" <mn2@outsearch.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvordan kan man komme til at se et spøgelse?

Har familien spøgh ikke besøg af dem ?

Ellers tror jeg der kommer et spøgelse når en sim dør og en urne dukker op.
Man skal vist sætte urnen udenfor og den forvandles til en gravsten som familien
kan besøge.
Ellers er der en del "spøgelseshuse" der kan downloades fra
http://thesims2.ea.com/
Skriv ghost i søgevinduet.

eller
Most Haunted

Fandt 87 lots som skulle have spøgelser.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Connor

Dato : 25-11-04 20:31

Du skal for det første have en sims der dør. Enten skal du beholde urnen,
eller sætte den udenfor som gravsted/sten. Spøgelserne bliver hurtig
belastende for de levende simmer da de dukker op om natten. Derudover har
jeg en smule mistanke til at de levende simser kommer hurtigere over deres
sorg over afdøde hvis man vælger at sælge urnen eller gravstenen. (Kan ikke
sælges når spøgelset er aktiv.)

M.v.h
Johnny

Fra : FedeDorit

Dato : 25-11-04 21:14

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Thu, 25 Nov 2004 12:12:34 +0100, "Nielsen" <mn2@outsearch.dk> wrote in
> dk.spil.computer:

> Har familien spøgh ikke besøg af dem ?

Jow i massevis...

Fra : devilman

Dato : 25-11-04 21:05

sætter ild til en af dine sims.................